برگزاری سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی

تهران (پانا) - سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی در محل ساختمان مرکزی مجتمع آموزشی ابوعلی سینا با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف برگزار ‌شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی

به گزارش ستاد خبری سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی؛ ملیکا امیری، دبیر این جشنواره، هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه را نمایش توانمندی‌های دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف هنری، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی و علمی دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب این نمایشگاه، دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی شهر تهران بود.

وی با بیان اینکه این رویداد دانش‌آموزی شامل 2 بخش جشنواره و نمایشگاه بود، افزود: در بخش نمایشگاه، دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان تهرانی به معرض نمایش گذاشته ‌شد و در بخش دست‌سازه‌های هنری جشنواره مواردی نظیر تکنیک مدادرنگی، پاستل شمعی و ماژیک، مکرومه‌بافی، کار با ورق مس، خوشنویسی و… ارائه ‌شد.

دبیر سی‌وسومین دوره جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی تصریح کرد: در بخش پژوهشی جشنواره، حجم‌سازی با لگو، رباتیک، کار با نرم‌افزارهای رایانه و ساخت ماکت و در بخش ورزشی جشنواره، ساخت ماکت‌های مهندسی ورزش به نمایش گذاشته ‌شد. همچنین در بخش فرهنگی جشنواره، مراجعه‌کنندگان از غرفه‌های کتاب، مشاعره، غرفه بازی فکری و نقاشی روی صورت دیدن کردند.

امیری بیان کرد: در بخش آموزشی و علمی این جشنواره، مربیان آموزش همه دپارتمان‌ها و هنرجویان جهت دفاع و توضیحات به مراجعه‌کنندگان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران از میهمانان ویژه این رویداد دانش‌آموزی بودند، تصریح کرد: بازدید از این جشنواره و نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار