معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران:

امسال امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم به‌صورت نهایی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امسال برای نخستین بار شاهد برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم خواهیم بود، از برگزاری جلسات توجیهی با عوامل اجرایی و رؤسای حوزه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
امسال امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم به‌صورت نهایی برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ جلسه توجیهی تبیین و تشریح برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۳ با حضور سیدرضا میرزاده (معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران) حمیدرضا کلاهی (رئیس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره‌کل) و کارشناس‌مسئولان حراست، سنجش و ارزشیابی تحصیلی مناطق ۱۹ گانه شهر تهران در سالن شهید جهرمی‌سلیمی برگزار شد.

سیدرضا میرزاده، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پایتخت در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و تقدیر و قدردانی از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی همکاران حراست، سنجش و ارزشیابی تحصیلی گفت: زیست‌بوم سنجش و پایش کیفیت آموزشی مطابق با سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی دچار تحولاتی شده که این امر در صورت اجرای صحیح می‌تواند موجب حاکمیت و محوریت بیشتر معلم و مدرسه شود.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار، شاهد برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم خواهیم بود. لذا باید در رابطه با آگاه‌سازی والدین دانش‌آموزان، اقدامات لازم انجام شود. علاوه بر این با‌ توجه به اهمیت برگزاری منظم، دقیق و سالم امتحانات خرداد، برگزاری جلسات توجیهی با عوامل اجرایی و رؤسای حوزه‌ها در خصوص رعایت قوانین و مقررات مورد تاکید است.

میرزاده با اذعان بر رعایت نکات مرتبط با مراحل سه‌گانه امتحانات (قبل، حین و بعد) خاطرنشان کرد: نظارت پیش از آزمون بسیار راهگشاست. به همین دلیل پیش‌بینی و تجهیز امکانات لازم به‌موقع انجام شده و بازدیدهای امنیتی، حراستی و سنجش در هر 3 مرحله به‌صورت مداوم معمول شود. توجه به جزئیات مهم از قبیل آپلود، اسکن و پرینت سوالات امتحانی و تهیه بانک اطلاعاتی از مصححین برگه‌های آزمون نیز در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه از زحمات رضا باقری، کارشناس‌مسئول سابق ارزشیابی تحصیلی شهر تهران که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود با اهدای لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار