معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

بستر مناسب؛ سبب شکوفایی و به فعل رسیدن استعداد دانش‌آموزان می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور چشمگیر دانش آموزان در این دوره از مسابقات قرآن و عترت، ایجاد بستر مناسب را از عوامل شکوفایی و به فعل رسیدن استعداد دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بستر مناسب؛ سبب شکوفایی و به فعل رسیدن استعداد دانش‌آموزان می‌شود

سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی شهر تهران در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «دانش‌آموزان، از توانمندی‌های بسیار خوبی برای شرکت در مسابقات قرآنی و فرهنگی بهره‌مند هستند. با ایجاد شدن بستر مناسب، توسط متولیان امر آموزش و ایجاد فضا سازی درست و کافی می‌توان به خوبی از ظرفیت‌های دانش‌آموزان در حوزه مسابقات قرآنی و فرهنگی بهره برد. اگر بستر درست برای دانش‌آموزان جهت حضور در مسابقات متعدد فراهم بشود ما شاهد موفقیت‌های درخشانی از آنان خواهیم بود.»

موسوی ادامه داد: «اگر ما تلاش خودمان را دو چندان نمی‌کردیم مطمئناً امروز شاهد حضور و شرکت پانصد هزار نفر از دانش‌آموزان تهرانی در مسابقات قرآن ‌و عترت نمی‌بودیم. امسال با تلاش همکاران عزیز پرورشی و فرهنگی ما حضور دو برابری دانش‌آموزان در مسابقات قرآن و نماز و عترت را مشاهده کردیم. در مرحله استانی که روز گذشته برای دانش‌آموزان دختر و امروز برای دانش‌آموزان پسر برگزار شد؛ ما شاهد حضور هفتصد و پنجاه نفر از دانش‌آموزان دختر و هفتصد و پنجاه نفر از دانش‌آموزان پسر صعود کرده به مرحله استانی بودیم که مجموعاً عدد هزار و پانصد نفر شرکت کننده را در مرحله استانی تشکیل دادند.»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهر تهران افزود: «قرآن راه نجات و راه درستی است. ما باید بکوشیم با ایجاد بستر‌های مناسب حضور آسان دانش‌آموزان را در مسابقات قرآنی فراهم کنیم تا ذهن فرزندان ما در جهت قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه قرار بگیرد و ان شا الله در مسیر درستی گام بردارند.»

خبرنگار : امیر عباس امن زاده عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار