امیرعلی نامجومنش:

برای حفظ کشورباید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

تهران(پانا) - مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳، با تاکید بر اینکه؛ اتحادیه‌های انجمن اسلامی مدارس، سنگر تفکر انقلابی برای مبارزه با جهل رسانه‌ای و ترویج آگاه‌سازی است بر ادامه دادن راه شهدا برای حفظ کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برای حفظ کشورباید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

امیرعلی نامجومنش، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دبیرستان فرهنگ عرفان منطقه ۱۳ و فعال فرهنگی-مذهبی؛ از پیوستن انجمن اسلامی این دبیرستان به پویش «جانم فدای ایران» خبرداد.

وی در ادامه افزود: در گذشته جهاد، به معنای مقاومت و دفاع به وسیله ی تفنگ و تانک بود و اکنون به معنای دفاع با جهل به وسیله ی آگاه سازی ست.

نامجومنش ادامه داد: اتحادیه های انجمن اسلامی مدارس، سنگر تفکر انقلابی برای مبارزه با جهل رسانه ای و ترویج آگاه سازی ست.

وی در ادامه گفت که: هدف از شرکت در پویش «جانم فدای ایران»، مبارزه فکری با افرادی است که به بهانه های واهی به دنبال صدمه زدن به اسلام عزیز و کشورمان ایران هستند.

نامجومنش افزود: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، شهدا برای حفظ امنیت کشورمان به شهادت رسیدند، آنان بخاطر عزت و سربلندی ایران عزیزمان به شهادت رسیدند، ما در گام نخست پاسدار خون این شهیدان عزیز باشیم و در گام دوم برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حرکت کنیم.

وی به عنوان سخنان پایانی خود، خطاب به نوجوانان گفت: فریب فضای مجازی را نخورید و مسائل را برای خودتان تجزیه و تحلیل کنید و از کنار آنان به سادگی عبور نکنید و هیزم به آتش دشمن نریزیم و از شخصیت های برجسته هشت سال دفاع مقدس، الگو برداری کنیم و راه آنان را ادامه دهیم‌.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار