سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۶:

سیاست‌های منطقه و اولویت آموزش وپرورش، تربیت دانش آموزان است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه 6 در دیدار با همکاران فعال در حوزه پرورشی بر تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تایید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سیاست‌های منطقه و اولویت آموزش وپرورش، تربیت دانش آموزان است

حمید ضیاء‌پور؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه6 ضمن تبریک این ایام و با اشاره به منویات مقام‌معظم رهبری گفت: جاهلیت امروز جاهلیت مدرن است. به طور مثال؛ اگر یک ایرانی برای دفاع از کشورش در یک کشور دیگر بجنگد، بدان نقد می‌شود. پس کار ما سخت است چه در بحث آموزش و چه بیشتر در حوزه تربیت؛ نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

باید توجه داشت دشمن، تربیت بچه‌های ما را هدف قرار داده و اگر دانش‌آموزانی عالی اما بدون علاقه به میهن اسلامی ایرانی تربیت کنیم، طبق فرمایش مقام رهبری؛ عملاً به خواست دشمن عمل کرده‌ایم. دشمنان با تلاش برای اجرا کردن سند 2030 هدفشان تربیت سربازانی برای خود بود. باید بدانیم در میدانی هستیم که نیازمند یک مدیریت جهادی است. در این زمان که پست و مسئولیتی به ما محول شده؛ طوری عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

ضیاء‌پور در ادامه با بیان چند نکته تاکید کرد: اولویت اول پرورش و تربیت دانش آموزان و در کنار آن آموختن است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم و در ادامه آن آموزش را داشته باشیم.

وی لازمه تعالی انسان را آموزش و تربیت هم‌زمان دانست و گفت: گاهی اوقات متأسفانه فقط به مقوله آموزش می‌پردازیم و از تربیت دور می‌شویم. دومین تقاضا این است که همه گفته‌ها، بیانات و منویات رهبری در تمام مدارس جاری و اجرایی شود.

در ادامه از نمایندگان، مدیران، کارشناس مسئولان و کارشناسان فعال حوزه پرورشی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار