اجرای طرح «یاریگران زندگی» در آموزش و پرورش منطقه 15

تهران (پانا) - اجرای طرح یاری گران زندگی در راستای بهداشت روان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ورفتارهای پر خطر در دبیرستان دخترانه دوره اول آزادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «یاریگران زندگی» در آموزش و پرورش منطقه 15

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، اجرای طرح یاریگران زندگی در راستای بهداشت روان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ورفتارهای پر خطر با حضور طاهری، معاون پشتیبانی و اداری، خوئینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، حاتمی، مدرس مشاور خانواده، طبائی، کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت و کادر آموزشی و اجرایی مدرسه، در دبیرستان دخترانه دوره اول آزادگان برگزار شد.

خوئینی، معاون پرورشی و فرهنگی منطقه با اشاره به اجرای طرح یاری گران زندگی بیان کرد: طرح یاری گران زندگی در کلیه مدارس منطقه 15سهر تهران به اجرا در خواهد آمد.

خوئینی هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: طرح یاریگرانزندگی بر اساس نظریات اجتماعی مختلف تدوین شده است.و هدف از اجرای این طرح را تحقق سیاست‌های کلی نظام در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی عنوان و تصریح کرد: در این طرح اصل اساسی بر مشارکت گسترده مردم است.

وی افزود: سیاست های اجرایی این طرح شامل، توسعه ظرفیت ها به منظور استقرار نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد)، جلب مشارکت و شبکه سازی ذینفعان مدرسه، خانواده و محله برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب تشکیل کانون یاریگران زندگی، ظرفیت سازی و ارتقاء آمادگی برای مداخله سریع، به موقع و موثر در فوریت های اجتماعی دانش آموزان و ارائه خدمات مورد نیاز توانمند سازی ، درمان و حمایت های اجتماعی دانش آموزان در معرض خطر، پرخطر و آسیب دیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار