گلبانگ انقلاب در مدارس منطقه 8 طنین انداز شد

تهران (پانا) - صبح شنبه مورخ 12 بهمن ماه1398 همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 دقیقه، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین منطقه، با حضور در مدرسه دخترانه فروغ دین به صورت نمادین زنگ انقلاب را به صدا در آوردند .

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در مدارس منطقه 8 طنین انداز شد

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، صبح شنبه مورخ 12 بهمن ماه1398 همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ساعت 9:33 دقیقه، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین منطقه، با حضور در مدرسه دخترانه فروغ دین به صورت نمادین زنگ انقلاب را به صدا در آوردند .

مینو زمان در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان فروغ دین برگزار شد، ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر، کلام خود را با فرمایش امام علی (ع) آغاز نموده و خطاب به دانش آموزان فرمود: ایام الله دهه فجر سرآغاز مجدد دین مبین اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران از سلطه بیگانگان است. دهه فجر هر سال فرصتی مناسب برای مرور و بازخوانی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و دهه فجر انقلاب هیچگاه از ذهن ها فراموش نمی شود.

وی پس از نواختن زنگ انقلاب راس ساعت 9:33 با شمارش معکوس دانش آموزان، ده ویژگی برتر دانش آموزان موفق را بیان نمودند که عبارت است از: انگیزه، خوداتکایی، اراده، صبر، صداقت، ارتباط، خوش بینی، شور و علاقه و برنامه ریزی در کارها.

هم چنین در ادامه از شورای دانش آموزی به عنوان بازوهای قدرتمند و خلاق مدیر مدرسه نام برد و از رئیس شورای دانش آموزی مدرسه که چندی پیش در انتخابات شورای دانش آموزی منطقه نیز کاندید شده و منتخب دانش آموزان نیز گشته بود خواست تا صدای دانش آموزان این آموزشگاه را به گوش او رسانده و از آمال ها و آرزوهایشان برای پیشبرد اهداف عالیِ شان در محیط مدرسه بگوید.

در پایان مدیر منطقه از مساعدت و تلاش همکاران در اجرای مطلوب برنامه امروز تشکر و قدردانی نمودند.

زینت بخش این برنامه اجرای سرود هشتمین توسط دانش آموزان دبیرستان فروغ دین و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط کلیه دانش آموزان و رهاشدن بادکنک هایی هم رنگ پرچم، توسط مدیر منطقه و مدیر آموزشگاه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار