قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) به پانا خبر داد:

توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف و کفش بین دانش‌آموزان ‌به ارزش 172 میلیارد تومان

تهران (پانا) - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از توزیع بسته‌هایی شامل مایحتاج دانش‌آموزان به مبلغ 172 میلیارد تومان در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف و کفش بین دانش‌آموزان ‌به ارزش 172 میلیارد تومان

جعفر صباغیان در حاشیه مراسم شور عاطفه‌ها در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه تاکنون 172 میلیارد تومان برای تهیه بسته‌های دانش‌آموزی شامل مایحتاج مختلف دانش‌آموزان هزینه شده است، گفت: ما سعی کردیم تا قبل از اوایل مهرماه به دست دانش‌آموزان برسد. ما با قیمت مناسبت، ابتدا این بسته‌ها را از تولیدکنندگان خیر و نیکوکار تهیه و در اختیار مدیران استانی قرار دادیم و به همین ترتیب تا شهرستان‌ها و رستاها در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. این بسته‌ها شامل لوازم‌التحریر و پوشاک و کیف و ... بود.

وی ادامه داد: این کار با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش‌آموزی و خیرین و نیکوکارانی صورت گرفت که به موضوع شور عاطفه‌ها ورود کردند و خوشبختانه امسال قبل از بازگشایی مدارس، بسته‌ها به دست دانش‌آموزان رسید.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه امروز با اعلام عمومی شور عاطفه‌ها در کل مدارس با همکاری آموزش و پرورش آغاز شده است، اضافه کرد: سعی می‌کنیم تمام منابعی که در هر مدرسه و هر محل جمع‌آوری می‌شود برای همان مدرسه و همان محل هزینه شود. در برخی از استان‌ها، خیرینی که توان مالی بیشتری داشتند با پیشنهاد خودشان، کمک‌های خود را به مناطق مختلف دیگری نیز توسعه دادند. در جنوب کرمان، در سیستان و بلوچستان که خیر کمتری بودند از خیرین نقاط دیگر استفاده شد. 

صباغیان با بیان اینکه هر چند مدرسه محروم در این زمینه یک مدرسه معین دارند، گفت: رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات است و به همین خاطر اعتقاد داریم که این توانمندسازی باید از دبستان آغاز شود، از مدرسه آغاز شود. اگر شخصی خوب درس بخواند و رشته خوبی را ادامه داد و به عنوان یک معلم خوب در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شود، این شخص مصداق بارز توانمندسازی خواهد بود. در حوزه دانش‌آموزی کمیته امداد برنامه‌های مختلفی دارد و در حال حاضر همکاری‌های زیادی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دارد. ما استعدادهای برتر را شناسایی و تحت پوشش قرار خواهیم دارد و هر سال شاهد هستیم که در دانشگاه با رتبه‌های بسیار خوب پذیرفته می‌شوند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار