معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

شناخت وظیفه مهمترین رسالتی است که هر انسانی بر عهده دارد؛ دانش‌‌آموزان باید بدانند در چه مسیری قدم برمی‌دارند

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه اجلاسیه سوم چهاردهمین کنگره سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، صبح امروز با حضور مقامات، مسئولان کشوری، وزارت آموزش و پرورش و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شناخت وظیفه مهمترین رسالتی است که هر انسانی بر عهده دارد؛ دانش‌‌آموزان باید بدانند در چه مسیری قدم برمی‌دارند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان اظهار کرد: قیام بین حق و باطل از صدر خلقت تاکنون وجود داشته است و حضرت آقا می‌فرمایند مهمترین کار این است که انسان وظیفه خود را بشناسد، این وظیفه یک روز سلاح، یک روز قلم، یک روز تریبون به دست گرفتن است. شناخت وظیفه مهمترین رسالتی است که هر انسان دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی ادامه داد: وظیفه امروز ما در پاسداری از انقلاب چیست؟ این سوال مهمی است که باید به آن فکر کنیم. دانش‌‌آموزانی که امروز در اتحادیه حضور پیدا کرده‌اند یعنی اعلام کرده‌اند ندای رهبرمان را شنیده‌ایم و دوست داریم با این ندا و این قیام همراهی کنیم. 

وی در ادامه افزود: انشالله که بدانیم در چه مسیری قدم برمی‌داریم؛ یکی از افتخارات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این است که، نماینده ولی فقیه در آن مستقر است و انشالله همه برای سربلندی و پیروزی همیشگی انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار