‌قائم مقام سازمان دانش‌آموزی خبر داد؛

نشان اربعین به نشان‌های اردوی دختران اضافه شد

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران‌ با توجه به تقارن یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان دختر سازمان دانش‌آموزی ‌با اربعین حسینی از اضافه‌شدن یک نشان، تحت عنوان نشان اربعین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نشان اربعین به نشان‌های اردوی دختران اضافه شد

‌قائم مقام سازمان دانش‌آموزی‌ در افتتاحیه یازدهمین‌ اردوی ملی‌‌ اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان دختر ‌گفت: به یازدهمین اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی خوش‌آمدید. خدا قوت عرض می‌کنم خدمت همه همکاران و مدرسان و مربیان و مدیران محترم سازمان دانش‌آموزی به‌خصوص مربیان و مدیران در سازمان دانش‌آموزی ستاد و معاونت فعالیت‌ها که ‌مجاهدت کردند و پس از یک ماه و نیم تلاش این افراد، ‌اردوی ملی را بعد از سال‌ها راه‌اندازی کردیم. ‌برای اینکه اردو راه‌اندازی شود واقعا پیچ‌وخم‌های زیادی را رد کردیم‌. اردوهای جذابی که دانش‌آموزان با خنده کنار یکدیگر می‌آیند و هر روز به هم وابسته‌تر می‌شوند. 

علی فلاحتکار در ادامه گفت: اقوام مختلف استان‌های کشور را در اردوی ملی دور یکدیگر جمع کرده و کنار یکدیگر می‌نشینیم. این مودت و دوستی یک ایران واحد و یک ایرانی که همه ما خون و جان خود را برای آن فدا می‌کنیم، می‌سازد.

وی افزود: امیدواریم که این اردو اسبابی شود که ما دغدغه‌مان برای ایران، برای دین‌مان با یک قوت مضاعفی، با یک همت و همدلی مشترکی شکل بگیرد. اما اردوی ملی یازدهم دختران ما مقارن با اربعین است. به همین سبب می‌خواهیم یک نشان به نشانه‌های روزانه اضافه کنیم.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: هر گروهی که اربعینی‌تر عمل کرده بود روزانه این نشان را دریافت کند. همچنین هر گروهی که نشان بیشتری در این زمینه دریافت کرد، از طرف آقای پورثانی بعد از ایام بیست‌و‌هشت صفر عازم مشهد شوند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: سعی کنید شخصیت شما قبل از اردو و بعد از اردو فرق کند. سعی کنید که از این فرصت مغتنم برای کنار هم بودن، برای بهتر‌شدن، برای قدر پدر و مادر دانستن استفاده کنید. این اردوها شرایط سختی دارد‌. این شرایط سخت فرصتی برای یاد گرفتن و نیز فرصتی برای قدردانی از پدر و مادر است. پیشاپیش از بابت قصور و کوتاهی‌ها و ‌کم‌و‌کاستی‌هایی که در اردو وجود دارد از شما پوزش می‌خواهم. ان‌شاءالله توفیق باشد که این اردو اسبابی برای تقویت ‌هویت ملی و ‌هویت اسلامی در شما شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار