مراسم افتتاحیه یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی برگزار شد؛

فلاحتکار: ۶۰۰ نفر از اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان در اردوی ملی حضور دارند

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش‌آموزی، علی فلاحتکار قائم مقام و معاونان سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهیدباهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فلاحتکار: ۶۰۰ نفر از اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان در اردوی ملی حضور دارند

در مراسم افتتاحیه این اردو، اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان مهارت‌های مختلف را با همدیگر تمرین کردند. در ادامه، مراسم حمل قرآن به جایگاه به‌صورت مشترک از سوی استان‌های کردستان و بوشهر انجام شد و پیشتازان به قرائت قرآن پرداختند. سپس اعضا و مربیان سرود ملی را همخوانی و پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم دوره و پرچم تشکیلات پیشتازان را برافراشتند. 

علی فلاحتکار، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در این مراسم ضمن خیر مقدم به همه حاضران در این اردو از حمایت‌های رئیس سازمان دانش‌آموزی برای برگزاری و احیای این اردو پس از یک تعلیق ۷ ساله، اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما در دوره نوجوانی حضور در همین اردوهای پیشتازان بود. باید قدر حضور در این اردو را بدانیم.

فلاحتکار با بیان اینکه ۶۰۰ نفر از اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان پسر در این اردو حضور دارند، افزود: در طی این ایام حتما از کارگاه‌ها، آموزش‌ها و مهارت‌هایی که برای شما تدارک دیده شده، به خوبی استفاده کنید و خوب یاد بگیرید تا در سال‌های آینده با جمعیت بیشتری این اردو را برگزار کنیم.

پس از مراسم افتتاحیه از ساعت 10 تا 11:30 کارگاه‌های آموزشی هویت و مراسم تشکیلاتی، امداد و نجات و اطفای حریق، جهت‌یابی و کار با قطب نما، اسکان و حرکت در طبیعت ذیل شش گروه برای اعضا و مربیان برگزار خواهد شد. 

بعدازظهر امروز نیز برنامه‌های مختلفی چون بازی و خلاقیت، جهت‌یابی کار با قطب نما، امداد و نجات، اطفای حریق، مهارت چادرزنی، آموزش‌های هویت و مراسم‌های تشکیلاتی برگزار می‌شود. 

برنامه‌های فرهنگی نیز برای تمام اعضا و مربیان در ادامه برگزاری این اردو تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار