واکنش رسانه‌های خارجی به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران

تهران (پانا) - رسانه‌های بین‌المللی به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۱۵۱۲۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رسانه‌های خارجی به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران

 طبق اعلام قرارگاه پدافند هوایی کشور رژیم جعلی صهیونیستی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

العربیه: جریان عادی زندگی در تهران برقرار است

شبکه العربیه در گزارشی از تهران گفت: تصاویر صبحگاهی از قلب خیابان‌های تهران، فعالیت عادی را نشان می‌دهد.

عبور و مرور خودروها طبق روال عادی صورت می‌گیرد و و هیچ نشانه‌ای از شرایط غیرعادی و ازدحام دیده نمی‌شود.

هیچ صحنه‌ای که نشان دهنده سردرگمی در نتیجه حملات اسرائیل باشد، وجود ندارد؛ بلکه فعالیت‌ها و روند زندگی مثل روزهای عادی به نظر می‌رسد.

5221563

پایگاه خبری العهد در این خصوص نوشت: رژیم صهیونیستی شب گذشته دست به یک تجاوز هوایی علیه ایران زد. رسانه‌های داخلی در ایران نیز از شنیده شدن صدای چند انفجار در اطراف تهران خبر دادند و در عین حال تاکید کردند که هیچ حمله‌ای علیه فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد صورت نگرفته است.

منابع محلی نیز اعلام کردند که صدای انفجارهای مذکور به فعالیت پدافند هوایی ایران بازمی‌گردد.

الغد اردن:  پدافند هوایی ایران با هوشیاری با این حمله مقابله کردند

الغد اردن اعلام کرد که عملیات تهاجمی اسرائیل علیه ایران با ریزپرنده ها صورت گرفت و این حملات با موفقیت خنثی شدند. منابع آگاه اعلام کردند که پدافند هوایی ایران با هوشیاری و در وقت مناسب با این حمله مقابله کردند.

شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود مستقر در تهران گزارش داد: پدافند هوایی ایران موفق شد اهداف متخاصم را در جنوب و غرب استان تهران ساقط کند.

 

photo_2024-10-26_09-14-50+(3)

روسیا الیوم: صدای انفجارها در تهران بعد از موفقیت پدافند هوایی ایران در برابر اهداف متخاصم در شرق استان تهران متوقف شد.

صدی البلد نیز گزارش داد: رسانه‌های محلی در ایران به فعال شدن پدافند هوایی در شرق استان تهران اشاره کردند. بعد از موفقیت پدافند هوایی در شرق تهران در مقابله با اهداف متخاصم صدای فعالیت این پدافند متوقف شد.

مصراوی: کلیپ‌های ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که پدافند هوایی ایران موفق شده است حملات پرتابه‌های اسرائیل را دفع کند.

photo_2024-10-26_09-14-50+(2)

الجزیره: مردم پایتخت به ورزش صبحگاهی معمول مشغول هستند

سایت خبری القاهره الاخباریه نیز به نقل از رسانه‌های ایرانی تاکید کرد: پدافند هوایی ایران با هوشیاری کامل با حمله رژیم صهیونیستی مقابله و این حمله را در شرایط مناسبی خنثی کرد. ایران اعلام کرده است که موفق شده حملات رژیم صهیونیستی را خنثی کند و تنها برخی خسارات محدود در برخی مکان‌ها باقی مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار