بقائی: رژیم صهیونسیتی به دنبال اضمحلال هویت ملت فلسطین و اماکن مقدس این سرزمین است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تداوم اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را به شدت محکوم ‌کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بقائی: رژیم صهیونسیتی به دنبال اضمحلال هویت ملت فلسطین و اماکن مقدس این سرزمین است

اسماعیل بقائی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این خصوص اظهار کرد: شرم آور است که در سایه سکوت و مسئولیت‌گریزی جامعه بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری و همزمان با بی‌کیفرمانی رژیم یاغی صهیونیستی و تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، شاهد ارتکاب روزانه انواع جنایات و اقدامات وحشیانه این رژیم علیه ملت فلسطین هستیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران افزود: قتل‌ عام بیش از هفتاد تن از زنان و کودکان معصوم فلسطینی در بیت لاهیا طی شب گذشته تا بامداد امروز، همچنین تعرض وحشیانه شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به مسجدالاقصی، حاکی از تدارک یک برنامه سازمان یافته و خطرناک از جانب رژیم آپارتاید صهیونیستی برای اضمحلال هویت ملت فلسطین و اماکن مقدس این سرزمین مقدس به ویژه مسجدالاقصی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با هشدار نسبت به پیامدهای هولناک و غیرقابل پیش‌بینی تداوم جنایات و تعرضات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، خواستار واکنش فوری، قاطع و بازدارنده جامعه بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در قبال جنایات این رژیم و پاسخگو کردن سردمداران جنایتکار آن شد.

بقائی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد راسخ به وعده الهی، به مسئولیت اخلاقی، اسلامی و قانونی خود در حمایت از مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه اشغال و آپارتاید پایبند خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار