جنبش حماس مسلمانان جهان را به آغاز راهپیمایی خشم علیه صهیونیست‌ها دعوت کرد

تهران (پانا) - درپی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، این جنبش در بیانیه‌ای مسلمانان جهان را به اقامه نماز برای یحیی سنوار و آغاز راهپیمایی خشم علیه صهیونیست‌ها دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جنبش حماس مسلمانان جهان را به آغاز راهپیمایی خشم علیه صهیونیست‌ها دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری شهاب، حماس در این بیانیه خطاب به مردم آزاده و شریف در جهان، نوشت: به پاس وفاداری به رهبر و نماد بزرگ ملی و اسلامی شهید قهرمان یحی سنوار (ابو ابراهیم) که در جنگ طوفان الاقصی به مقام قهرمانی و شهادت در دفاع از سرزمین مبارک فلسطین و مقدسات آن قیام کرد، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که در قلب آن بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی است، شما را به اقامه نماز در تمامی مساجد و مراکز اسلامی جهان دعوت می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: بگذارید راهپیمایی‌های خشم برای محکومیت ادامه جنگ نسل کشی علیه مردم ما در نوار غزه و در دفاع از سرزمین و حریم خود و مسجد مبارک الاقصی آغاز شود.

 

او که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد و از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار