پاک آیین در گفت‌وگو با پانا:

شهادت سیدحسن نصرالله در راه مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند

حمایت کشورهای مسلمان از محور مقاومت بیشتر خواهد شد

تهران (پانا) - یک کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه شهادت سیدحسن نصرالله در راه مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند، گفت مردم جهان به خصوص مسلمانان بیش از پیش از جنایات رژیم صهیونیستی منزجر خواهند شد و حمایت کشورهای مسلمان از محور مقاومت بیشتر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سیدحسن نصرالله در راه مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند

محسن پاک آیین در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «شهادت سیدحسن نصرالله در اقدام وحشیانه حمله رژیم صهیونیستی بسیار دردناک است. در وهله اول این شهادت را به همه مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت عرض می‌کنم. اگرچه این شهادت برای سیدحسن نصرالله یک آرزو بود چرا که ایشان مرد جهاد و شهادت بود؛ جهاد می کرد و می دانست در نهایت این جهاد به شهادت می‌رسد. شهد شهادت گوارای ایشان خواهد بود.»

وی افزود: «قطعاً پرچم مقاومت هیچ‌گاه بر زمین نخواهد ماند همانگونه که یک زمانی سیدحسن نصرالله از سیدعباس موسوی پرچم مقاومت و حزب الله را به دست گرفت و تا به امروز ادامه داد. همانطور که هر سرداری از سرداران اسلام به شهادت می‌رسد، سردار دیگری جایگزین او خواهد شد، قطعاً راه شهید عزیز سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و نهایتا هم به پیروزی مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد. این وعده الهی است که در آن خلف نمی‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز بر این مساله تاکید داشتند.»

پاک آیین اضافه کرد: «در پیام اخیر رهبر انقلاب نیز تاکید شد که حزب الله پیروز است و این شهادت‌ها عزم و اراده حزب الله را تقویت خواهد کرد و آنها راه سیدحسن را ادامه خواهند داد.»

این کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: «مردم جهان به خصوص مسلمانان بیش از پیش از جنایات رژیم صهیونیستی منزجر خواهند شد و حمایت کشورهای مسلمان از محور مقاومت بیشتر خواهد شد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «سیاست خارجی ایران قطعا به حمایت از محور مقاومت و آزادی فلسطین ادامه خواهد داد و شهادت سیدحسن نصرالله در راه مقاومت خللی ایجاد نمی‌کند و ما باید با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم.»

لازم به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار