یحیی سریع:

پدافند هوایی یمن پهپاد آمریکایی «MQ9 » را در مأرب سرنگون کرد

تهران (پانا) - سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حالی که در حریم هوایی استان مأرب در حال انجام عملیات خصمانه بود، سرنگون کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پدافند هوایی یمن پهپاد آمریکایی «MQ9 » را در مأرب سرنگون کرد

سردار سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که این هواپیما هشتمین هواپیما از این نوع است که نیروهای مسلح یمن در نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» در حمایت از نوار غزه موفق شدند آن را سرنگون کنند.

طبق گزارش المیادین، وی همچنین تعهد نیروهای مسلح یمن را نسبت به وظایفشان در جهت پیروزی مظلومیت مردم فلسطین، دفاع از یمن و پاسخ به تجاوزات آمریکایی-انگلیسی به این کشور تکرار کرد.

سریع تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن با هدف مقابله با تجاوزات آمریکایی-انگلیسی و پاسخگویی به آن با هدف قرار دادن تحرکات نظامی این کشور در منطقه عملیات دریایی در حال تقویت توان دفاعی خود هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه گذشته نیز از اجرای عملیات کیفی نظامی با هدف قرار دادن ناو «BLUE LAGOON I» در دریای سرخ با استفاده از تعدادی موشک و پهپاد خبر داد و تاکید کرد که مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

سریع توضیح داد: نیروی موشکی، نیروی دریایی و نیروی پهپادی نیروهای مسلح یمن پس از نقض تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی توسط شرکت مالک این کشتی، در هدف قرار دادن آن مشارکت داشتند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار