دفتر سیاسی انصارالله به مقاومت فلسطین به دلیل رشادت‌های قهرمانانش تبریک گفت

تهران (پانا) - دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: با نگرانی شدید تشدید تنش نظامی و تجاوز اسرائیل به کرانه باختری و تهاجم و یورش به اردوگاه‌ها را دنبال می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دفتر سیاسی انصارالله به مقاومت فلسطین به دلیل رشادت‌های قهرمانانش تبریک گفت

دفتر سیاسی انصارالله یمن به مقاومت فلسطین به خاطر رشادت قهرمانانش در مقابله با تجاوز و انجام عملیات کیفی و کماندویی تبریک گفت.

دفتر سیاسی انصارالله افزود با نگرانی شدید تشدید نظامی، تجاوز اشغالگران به کرانه باختری و تهاجمات و یورش‌های مداوم به اردوگاه‌ها را دنبال می‌کند.

طبق گزارش شبکه المسیره، این دفتر تاکید کرد که دشمن اسرائیلی شهرک نشینان یهودی به شدت مسلح را برای انجام عملیات کشتار و سوزاندن در شهرها و روستاهای فلسطینی آزاد گذاشت.

این دفتر همچنین خاطرنشان کرد: «عملیات نظامی» دشمن در چهار روز گذشته در کرانه باختری رود اردن با هدف ایجاد رعب و وحشت و آواره کردن غیرنظامیان بزرگترین عملیات در نوع خود در حدود ۲۰ سال گذشته است.

دفتر سیاسی انصارالله در ادامه با تبریک بابت وحدت مقاومت فلسطین با تشکیلات مختلف آن که در مرحله پیشرفته‌ای از یکپارچگی و هماهنگی قرار دارند، تاکید کرد که تا زمانی که تهاجم و محاصره ادامه دارد و تا پیروزی  غزه و کرانه باختری یمن و نیروهای مسلح آن به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهند داد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار