اولیانوف: «گروسی» از نیروگاه هسته‌ای کورسک بازدید می‌کند

تهران (پانا) - نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین از بازدید مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی از نیروگاه هسته‌ ای کورسک خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اولیانوف: «گروسی» از نیروگاه هسته‌ای کورسک بازدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری تاس، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین از دیدار «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی از نیروگاه هسته‌ ای روسیه در کورسک خبر داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در این خصوص اعلام کرد: من احتمال می‌ دهم که این دیدار اوایل هفته آینده (به وقت محلی) انجام شود.

این در حالیست که ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پیشتر اعلام کرده بود که دیدار گروسی از نیروگاه اتمی این کشور در کورسک اواخر ماه جاری میلادی انجام خواهد شد.

کی‌یف با حمله اخیر خود به کورسک که در ۶ آگوست (۱۶ مرداد) رقم خورد، توانست کنترل ۸۲ شهرک را در مساحتی به وسعت یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر مربع در دست گیرد. بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار نفر این منطقه را ترک کرده یا تخلیه شده‌اند و بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، کی‌یف در این حملات بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نیروی خود را از دست داده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار