کنعانی:

شکست راهبردی رژیم صهیونیستی بعد از طوفان‌الاقصی هرگز جبران نمی‌شود

تهران (پانا)‌ - سخنگوی وزارت خارجه گفت شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان‌ الاقصی تاکنون، هرگز جبران نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شکست راهبردی رژیم صهیونیستی بعد از طوفان‌الاقصی هرگز جبران نمی‌شود

ناصر کنعانی با انتشار مطلبی در ایکس نوشت: کشتار دسته جمعی و هولناک فلسطینیان در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفّاک و دروغ بودن شعارهای حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد.

وی افزود: البته برغم این جنایات و قتل عام فجیع فلسطینیان، شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، هرگز جبران نخواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه عنوان کرد: افزایش درّندگی رژیم صهیونیستی که با حمایت مستقیم و همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی صورت می‌گیرد، نشانه‌های وحشت این رژیم جعلی از خطر فروپاشی و اضمحلال است. فضای تنفسی رژیم اسرائیل در منطقه و جهان روز به روز تنگ‌تر، خشم جهانی از این رژیم گسترده‌تر، ناامیدی در جامعه و نخبگان رژیم اسرائیل عمیق‌تر و ترس از آینده تیره و تاریک رژیم و ساکنان اشغالگر آن بیشتر می‌شود.

وی گفت: پیروزی در این نبرد نابرابر، از آنِ ملت اصیل، تاریخی و ریشه دار ‎فلسطین است. به ملت رنجدیده، داغدار اما مقاوم و صبور فلسطین باید گفت؛ اندکی صبر، سحر نزدیک است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار