دبیرکل جنبش انصارالله یمن:

رژیم صهیونیستی با افزایش جنایات به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

تهران (پانا)- دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: شهادت رهبران و فرماندهان مقاومت تاثیر بالایی در انگیزه و ترغیب دیگران به ادامه مسیر شهدا دارد و مسیر جهاد و مبارزه بیش از بیش رشد کرده است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی با افزایش جنایات به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و عملیات طوفان الاقصی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی و شریک اصلی آن یعنی آمریکا در هر سطح و مقیاسی که باشد، هرگز عزم و اراده مبارزان و مردم مجاهد را سست نخواهد کرد.

سید عبدالملک بدرالدین افزود: در تاریخ جنبش حماس دشمن صهیونیست حتی با ترور شیخ مجاهد احمد یاسین و الرنتیسی از رهبران بلندپایه این جنبش نتوانست مقاومت را تضعیف و ریشه‌های جهاد را خشک کند. شهادت رهبران و فرماندهان تاثیر بالایی در انگیزه و ترغیب دیگران به ادامه مسیر شهدا دارد و مسیر جهاد و مبارزه بیش از بیش رشد یافته و دستاورد‌ها و پیروزی‌هایی محقق کرده است.

دبیرکل انصارلله یمن اظهار داشت: حزب الله با هدف قرار گرفتن و ترور رهبرانش و فرماندهانش نه تنها سست و ضعیف نمی‌شود بلکه مصمم‌تر می‌شود و دستاورد‌های بیشتری کسب می‌کند. با افزایش جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود با توجه به وعده الهی خودش را به نابودی محتوم نزدیک می‌کند. در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، شاهد توسعه و رشد جبهه‌های جهاد و تحول در عملکرد آن‌ها هستیم. جنایت صهیونیست‌ها در ترور شهید امت و شهید راه فلسطین و الاقصی یعنی شهید اسماعیل هنیه در چارچوب تشدید آشکار تنش‌ها پس از بازگشت نتانیاهو از آمریکا صورت گرفت.

وی ادامه داد: هنیه در حالی هدف قرار گرفت که میهمان ایران بود و در ضمن هیئت‌هایی از بیش از ۸۰ کشور برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران به این کشور سفر کرده بود. ترور هنیه نقض آشکار همه محرمات و خطوط قرمز و جنایتی وقیحانه بود. جنایت ترور هنیه اروپایی‌ها و برخی از کشور‌های عربی را رسوا کرد که حتی به محکوم کردن آن مبادرت نورزیدند؛ هرچند بسیاری از این کشور‌ها این جنایت را محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار