محمد رعد:

خسارت حزب‌الله به تل‌آویو تا چندین دهه قابل ترمیم نیست

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان با تاکید بر اینکه ضربات حزب‌الله به صهیونیست‌ها تا چند دهه آینده قابل ترمیم نیست، تاکید کرد که نتایج این جنگ، حفظ کرامت ملی و تمامیت ارضی لبنان است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خسارت حزب‌الله به تل‌آویو تا چندین دهه قابل ترمیم نیست

به گزارش پایگاه خبری العهد، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که تلاش‌های حزب‌الله در عرصه تقابل با رژیم صهیونیستی بیهوده نیست و این حزب برای منافع بیهوده یا بازی وارد این درگیری نشده ‌است، بلکه جهاد و صبر و تحمل آن که همواره در مقابل دشمن افزایش پیدا می‌کند، باعث مصونیت کشور و بازدارندگی آن در مقابل هرگونه تفکر دشمن برای حمله به لبنان است.

وی که در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت به نام «مأمون علی المیر» سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد: ما اهرم‌های قدرت دشمن را شناسایی و آن را مورد حمله قرار می‌دهیم تا باعث تضعیف دشمن شده و بر آن پیروز شویم و اهداف تجاوزطلبانه‌ای که به دنبال آن است را از بین ببریم. درست است که این تقابل نیازمند صبر و پایداری و پرداخت هزینه است، اما بهتر از این است که تجاوز دشمن به تخریب و ویرانی و اشغال شدن کشور منجر شود.

رعد ابراز داشت که تقابل با دشمن صهیونیستی تنها مربوط به شرایط کنونی نمی‌شود، بلکه حزب الله مبانی را پایه گذاری می‌کند که در مراحل آینده نیز سودمند خواهد بود، زیرا دشمن صهیونیستی تنها بعد از زوال و فروپاشی است که دیگر نمی‌تواند به لبنان تجاوز کند و در هر لحظه باید در برابر تجاوز احتمالی دشمن آماده بود.

این مقام سیاسی لبنانی تاکید کرد: ما در این تنش‌ها شکاف‌های بزرگی را برای دشمن ایجاد کردیم که طی چند دهه آینده نمی‌تواند آنها را ترمیم کند، جامعه صهیونیستی در حال فروپاشی است و ما در آخرین مراحل جامعه یکپارچه‌ای هستیم که دشمن صهیونیستی ادعای آن را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار