مراسم تحلیف دستمال گردن دانش آموزان منطقه شبانکاره برگزار شد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_ مراسم نماد سازمان دانش آموزی (دستمال گردن) ویژه دانش آموزان پیشتازدر دبستان شهید قلی زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۰۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تحلیف دستمال گردن دانش آموزان منطقه شبانکاره برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره گفت : سازمان دانش آموزی تشکیلاتی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی را پیدا کنند تا به فردی مسوولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

وی در ادامه درتبیین اهداف اصلی و فرعی فعالیتهای سازمان دانش آموزی، خواستار تقویت فکری، محتوایی و فنی هر چه بیشتر مربیان و دانش آموزان عضو این سازمان شد.

عباسی در زمینه نقش و فعالیت این تشکیلات بیان کرد: سازمان دانش آموزی یک تشکیلات تربیتی و اجتماعی است تا دانش آموزان را برای فعالیت در عرصه های مختلف زندگی و پذیرش مسوولیت در آینده آماده کند.

وی در ادامه تصریح کرد : تعداد اعضای پیشتازان منطقه شبانکاره در سال جدید 770نفر عضو در قالب 25 گروه و 25 مربی به انجام فعالیت های سازمانی می پردازند.

عباسی گفت : دانش آموزان باید حسن ادب و خوش اخلاقی را رعایت نموده و با راستی و درستی در رفتار ، یاری و مهربانی با دیگران و دوستی با طبیعت خودسازی را تمرین و تقویت نمایند.

در ادامه رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی از مربیان خواست : سه ارتباط را که ارتباط با خدا ،ارتباط با مردم وارتباط با خود می باشند را بین دانش آموزان تقویت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار