رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد:

معرفی برترین های جشنواره نوجوان سالم

بوشهر / بردخون (پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دو دانش آموز بردخونی مقام سوم جشنواره نوجوان سالم استان را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۳۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برترین های جشنواره نوجوان سالم

ظهیر محمودی در نشست با حوزه پرورشی منطقه بردخون اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم در پیشگیری از اعتیاد و گسترش آسیب های اجتماعی، برنامه ریزی و اجرای فعالیت های آموزشی، ترویجی و فرهنگی مانند اجرای جشنواره های مختلف است.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم برنامه ای است که می تواند موجب گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس، جامعه و در بین اقشار مختلف بویژه کودکان، نوجوانان و جوانان شود.

محمودی اضافه کرد: همه دانش آموزان بویژه در سنین پایین سرمایه های ارزشمندی هستند و توجه خاص به پرورش همه جانبه و کامل آنان با هدف تربیت نسلی سالم و توانمند بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مبتنی بر رشد و تربیت متوازن آنها می تواند آینده کشور را بیمه کند و باعث رشد مدیرانی با انگیزه شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: این جشنواره با هدف تقویت و تعمیق باروهای دینی و مذهبی، اطلاع رسانی و آگاه سازی از طریق همسالان جهت نفی رفتارهای پرخطر، توانمندسازی، ظرفیت سازی و جلب مشارکت های نوجوانان برای ترویج شیوه های زندگی سالم و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی محورهای این جشنواره در بخش دانش آموزی را مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری، ایده پردازی، نرم افزار چند رسانه ای، تئاتر و نمایش، انشا نویسی، نقاشی، نقاشی ایرانی و گرافیک عنوان کرد و گفت:در بخش والدین دانش آموزان و فرهنگیان نیز جشنواره با محورهای مقاله نویسی، ایده پردازی و ابتکارات مدرسه ای برگزار شد.

محمودی ابراز داشت: موضوعات هفتمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم شامل شیوه های زندگی سالم و عاری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها، پیشگیری از استعمال دخانیات و رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های غیرعمدی، خشونت، سلامت روان و نشاط اجتماعی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز گفت: هفتمین جشنواره نوجوان سالم طبق برنامه و تقویم اجرایی و پس از اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان و با عناوین رشته های مختلف در منطقه بردخون برگزار شد که پس از دریافت بیش از 20 اثر از مدارس، این آثار به دبیرخانه استان ارسال شد.

حیدر مغدانی افزود: پس از داوری آثار ارسالی از شهرستان ها و مناطق، دانش آموزان سکینه خیاطی و آرزو احمدی عنوان سوم استان را در هفتمین جشنواره نوجوان سالم کسب نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار