مرحله استانی لیگ جت متوسطه اول و دوم پسران «جهاد تبیین» در بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) _ دبیر لیگ جت استان بوشهر گفت مرحله استانی لیگ جت متوسطه اول و دوم پسران «جهاد تبیین» با حضور 75 دانش آموز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام صمد گل محمدی دبیر لیگ جت استان بوشهر در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: امروز رویداد بزرگ دانش آموزی لیگ جت (جهاد تبیین) که دانش آموزان از سراسر استان بوشهر در اینجا حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر جمع شده اند و در باره بوم تفکر انتقاد کنند.

گل محمدی گفت: بوم تفکر انتقاد یعنی بوم که دانش آموز متوجه می شود که یک خبر ، یک تویتر یا فیلمی که به دستش می رسد. نباید سریع باور کند. باید صبر کند و در بوم تفکر انتقاد این خبر را تحلیل و بررسی کند  و به این نتیجه برسد که این حرف ، حرف درستی است یا حرف غلطی است. بعد از آن واحد مرحله دوم بوم نجات دنیوی، طراحی یک عملیات که بتوانند در حیطه زندگی یشان باشند . منزلشان باشد یا مدرسه باشد . محله ، شهر، استان و یا کشورشان باشد و یا در هر جای کره زمین یک حرکتی انجام بدهند که یک مسئله را در فرامین زندگی خود و در جامعه خودشان بتوانند حل کنند و بعد وارد مرحله سوم که کنش رسانه ای است که دانش آموزان باید یک حرکت رسانه ای در کنار بوم تفکر نقال و بوم نجات دنیوی که یاد گرفته اند باید انجام دهند.

دبیر لیگ جت استان بوشهر تصریح کرد: امروز 75 دانش آموز پسر در کل استان بوشهر در اینجا جمع شده اند .دانش آموزانی که در مرحله شهرستان حائز رتبه شده اند و به مرحله استانی راه  یافتند در آزمون ها شرکت می کنند.

گل محمدی گفت : امروز دانش آموزان در لیگ جت برای آنان یک اردو آموزشی و تربیتی و تفریحی است.  

 

حجم فایل ویدیویی : ۲۵.۹۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۲۵ دانلود فایل
خبرنگار : دانش آموز : بهار حسینی اژدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار