افتتاح و بهره برداری ۲۵ فضای آموزشی و ورزشی در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از افتتاح و بهره برداری ۲۵ فضای آموزشی و ورزشی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و بهره برداری ۲۵ فضای آموزشی و ورزشی در استان بوشهر

 ابراهیم احمدی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد :  طی سه سال گذشته بیش از ۹۴۷ کلاس درس در استان بوشهر احداث، تکمیل و تحویل شده‌است .

احمدی گفت : همچنین ۱۰۳ مدرسه با ۴۷۷ کلاس درس همزمان در سراسر استان عملیات اجرایی آنها با اعتباری بالغ بر ۱,۴۶۵ میلیارد تومان آغاز شده است.
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: همزمان با هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵ فضای آموزشی و ورزشی با ۸۹ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۴۴۷ میلیارد تومان در سراسر استان بوشهر انجام می گیرد.
احمدی تصریح نمود : طرح شهید عجمیان توسط اداره کل نوسازی مدارس و با کمک گروه‌های جهادی در استان بوشهر با رویکرد فرهنگی و تربیتی در حال اجرا می‌باشد .در این طرح ۱۰۰ مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه تجهیزات، نوسازی و رنگ‌آمیزی شده‌اند. 

احمدی گفت : از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰۶ فضای آموزشی و ورزشی معادل ۸۶۲ کلاس درس با اعتبار یک هزار و ١۵٠ میلیارد تومان به اتمام رسیده که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

 وی افزود: بزرگترین هنرستان ۱۸ کلاسه استان با همکاری سازمان انرژی اتمی در بوشهر بااعتبار ۹۰ میلیارد تومان و همچنین یک مدرسه خیرساز با ٧ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در شهر بوشهر در حال احداث است. 

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان بوشهر با بیان اینکه مدارس و کلاس کانکسی در استان بوشهر جمع‌آوری شده است، گفت: در مناطق عشایری استان بوشهر ۱۳ سیاه چادر در امر آموزش دانش‌آموزان عشایری فعالیت می‌کنند که با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، ساخت مدارس در این نقاط به‌ زودی آغاز می‌شود.

خبرنگار : یانا عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار