معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان:

۷۰ شعبه اخذ رای درتنگستان برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شد

تنگستان(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تنگستان گفت ۷۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان تنگستان در ۲ بخش مرکزی و دلوار برای انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری تعیین شد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ شعبه اخذ رای درتنگستان برای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شد

 رضا ریاحی در نشست هیأت اجرایی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش با اشاره به اصل بی طرفی در انتخابات شهرستان اظهار کرد : فرمانداری در برگزاری انتخابات یک نقش حاکمیتی و بی طرفانه دارد البته موضوع سلامت و امنیت برگزاری انتخابات مورد تاکید است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی خبر داد و تصریح کرد: در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۷۰ شعب اخذ رأی در شهرستان در ۲ بخش مرکزی و دلوار که شامل سه شهر و ۹۶ روستا است جمع آوری آرا مردم را به عهده خواهند داشت.

ریاحی اضافه کرد: واجدین شرایط حضور در انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری در تنگستان ۵۲ هزار نفر می باشد که ۶۵ درصد جمعیت کل شهرستان می‌باشد.

وی جمعیت رأی اولی‌های شهرستان جهت حضور در انتخابات ریاست جمهور را سه هزار و ۱۰۰ نفر اعلام کرد.

ریاحی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه خاطرنشان کرد: (امیدواریم با همراهی مسئولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه تنگستان و مشارکت همیشگی مردم، شاهد خلق یک حماسه دیگر باشیم.)

خبرنگار : سجاد زنده بودی عکاس : سجاد زنده بودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار