صادق عبدالهی، رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر شد

بوشهر (پانا) - مجمع انتخابات هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر برگزار و صادق عبدالهی با کسب 27 رای به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
صادق عبدالهی، رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر شد

مجمع انتخابات هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای مجمع برگزار شد که صادق عبدالهی با کسب ۲۷ رای به عنوان رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

یاسر جمالی، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع با اشاره طرح ملی آمایش سرزمینی که به دستور رئیس‌جمهوری و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح، شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

جمالی افزود: هیات ورزش دانش‌آموزی، اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به هیات خواهد داشت.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه به احداث ۵۴ زمین مینی‌فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی انقلاب، رشد وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

موحدی گفت: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال، فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده که اداره کل ورزش و جوانان در این مسیر، همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

حمید خلیلی، دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز در این مجمع گفت: پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

خلیلی با بیان اینکه در ادامه نیز در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌اللملی اعزام خواهند شد، افزود: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است که در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدابراهیم مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار