دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با حضرت آیت الله حسینی بوشهری

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر دیدار با همکاران فرهنگی در شهرستان دیر با حضرت آیت‌الله حاج سیدهاشم حسینی بوشهری دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با حضرت آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر : مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر  دیدار با همکاران فرهنگی در شهرستان دیر با حضرت آیت الله حاج سید هاشم حسینی بوشهری دیدار کرد.

علی موحدی که در بردخون زادگاه حضرت آیت الله حسینی بوشهری به دیدار وی حضور یافته بود؛ کسب اکثریت آرا مردم در سومین دوره را به نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت.

گفتنی است حضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری هم‌اکنون نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری و ریاست شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ریاست دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری را به‌عهده دارد.

موحدی در این دیدار ضمن تشریح اهم اقدامات ، فعالیت ها و برنامه ها ی مهم آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی اظهار  کرد : به فضل الهی در یک تعامل سازنده با همه ارکان و مسئولان استان  در حال حاضر آموزش و پرورش در بهترین شرایط خود برای خدمت به جامعه بزرگ دانش آموزی استان است.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات فرهنگی ، تربیتی ، آموزشی و لجستیک انجام شده در این دوره ، خواستار تداوم  این عملکرد مثبت و حرکت به سمت اجرایی شدن کامل سند تحول بنیادین گردید.

نائب رئیس مجلس خبرگان از حضور فعال و مشارکت حداکثری جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزی استان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ، تقدیر و سپاسگزاری نمود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار