عملکرد کارکنان باید به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز صبح در جلسه شورای معاونان اداره کل گفت عملکرد کارکنان باید به‌صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد کارکنان باید به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد

علی موحدی اظهار کرد : کارگروه پایش عملکرد دوایر داخلی اداره‌کل و ادارات آموزش و پرورش ١٨ گانه و آموزش و پرورش استثنایی استان تشکیل گردد و حسب مورد برای شناخت و حل موضوعات و نقاط قوت و ضعیف و حرکت جهادی برای بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری و ارتقاء کیفیت برای خدمات بهتر به دانش آموزان عمل شود.

موحدی در خصوص اسکان مهمانان نوروزی گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ٢٣۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص جشنواره شهید رجایی با یادآوری کسب رتبه برتر سال گذشته تاکید کرد: با توجه به تغییرات در ساختار و نیروی انسانی اداره کل ضرورت تشکیل یک دوره آموزشی با حضور مسئول مستقیم کار در استانداری؛ جهت رابطان دوایر مختلف اداره کل، برای انجام بهتر کار ضرورت دارد.

موحدی با اشاره در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: کارگروه‌ها و کمیته های ارزیابی در استان تشکیل شود و تا ایام منتهی به ١٢ اردیبهشت ماه اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی بیان داشت: ١١٢٨ نفر از مرحله مدرسه ای به شهرستان راه یافته اند که در شهرستان ها و مناطق از طریق سامانه در نظر گرفته شده ارزیابی شده و رتبه های برتر به استان اعلام می گردد.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار