سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد

بوشهر (پانا) - در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، آیین تکریم و معارفه فرمانداران دشتستان برگزار و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانداران دشتستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به میزانی که در داخل مورد حمایت است در کشورهای منطقه هم مورد حمایت قرار گرفته است.
وی با اشاره به ظرفیت های نیروی انسانی شهرستان دشتستان، سردار رزمجو را یکی از ظرفیت های مهم انسانی دشتستان و کشور معرفی کرد و گفت: سردار رزمجو آمریکا را در خلیج فارس به زانو درآورد و با این اقدام بزرگ دشمن را خوار و ذلیل کرد.
محمدی زاده با اشاره به ظرفیت های دشتستان در منابع آب و کشاورزی گفت: وجود 4 سد بزرگ، 4 میلیون اصله نخل و بیشترین حجم خرمای تولیدی، بخشی از ظرفیت های شهرستان دشتستان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلقین این موضوع که مسئولان جمهوری اسلامی، مسئولان خوبی نبوده و خلافکارند، حرف دشمن است و نباید به این حرفها توجه کرد، مسئولان ما انسان‌هایی پاک دست، مردمی، وفادار به نظام، امام و ارزش‌های نظام هستند و عمرشان را وقف خدمت به مردم کردند.
در این آیین با قدردانی از تلاش‌های فتح الله نوروزی و محمد جعفر زراعتگر فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری دشتستان، صادق بوستانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار