زاکانی: پای صندوق‌های رأی بیاید و افتخاری برای خود خلق کنید

تهران (پانا)- شهردار تهران از شهروندان درخواست کرد که هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و افتخاری برای خود خلق کنند و اراده‌شان را برای انتخاب مطلوب تحمیل کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
زاکانی: پای صندوق‌های رأی بیاید و افتخاری برای خود خلق کنید

علیرضا زاکانی امروز در جریان برگزاری و فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هرکسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیروز شود رئیس جمهور این مملکت است و هرکسی انتخاب شود باید به آن کمک کرد تا بتواند موفق شود؛ چرا که موفقیت او موفقیت فرد نیست و موفقیت کشور است و دعا می‌کنم که جبهه انقلاب پیروز شود.

به گفته شهردار تهران، هر فردی رئیس جمهور شود ما حتما کمکش می‌کنیم.

زاکانی از شهروندان درخواست کرد که هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی بیایند و افتخاری برای خود خلق کنند و اراده‌شان را برای انتخاب مطلوب تحمیل کنند.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: دختران و پسران عزیزم، با حضور در شعب‌های رای گیری آینده خودتان را خودتان رقم بزنید و کسی که می‌خواهد آینده خود را رقم بزند باید بیاید رأی بدهد و اراده خود را متجلی کند.

شهردار تهران گفت: به لطف الهی با حضور خود تلاش خواهیم کرد با افتخار راه شهید رئیسی را ادامه دهیم و هر کسی انتخاب شود رئیس جمهور این مملکت است و سیاست خارجی این مملکت تغییر نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار