همگام با المپیک؛

میرمصطفی جوادی پنجم المپیک شد

تهران (پانا) -میر مصطفی جوادی در رقابت‌های دسته 89 کیلوگرم وزنه‌برداری المپیک در حرکت یک‌ضرب به کار خودپایان داد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
میرمصطفی جوادی پنجم المپیک شد

رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2024 پاریس، امروز با برگزاری رقابت‌های دسته 89 کیلوگرم در حال برگزاری است و میرمصطفی جوادی نماینده کشورمان در رقابت با 11 وزنه‌بردار به روی تخته رفت.  

میرمصطفی جوادی در حرکت یک ضرب خود ابتدا موفق به مهار وزنه 164 کیلوگرم شد. او در دومین حرکت خود درخواست وزنه 168 کیلوگرم را داشت که در مهار این وزنه نیز موفق بود. نماینده کشورمان در سومین حرکت در مهار وزنه 171 کیلوگرم ناموفق بود تا با 168 کیلوگرم به کار خود در حرکت یک ضرب پایان داد ودر رتبه ششم حرکت یک ضرب قرار گرفت.

در پایان حرکت یک ضرب، کارلوس نازار از بلغارستان با 180 کیلوگرم، ییسون لوپز با 180 کیلوگرم از کلمبیا و مارین روبو از مولداوی با 175 کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. 

میرمصطفی جوادی نماینده کشورمان در رقابت با 11 وزنه‌بردار به روی تخته رفت و در پایان به عنوان پنجم دست یافت. 

نماینده وزنه‌برداری کشورمان در نخستین حرکت دو ضرب وزنه 204 کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده کشورمان در دومین حرکت خود وزنه 217 کیلوگرم را انتخاب کرد که تا در صورت بالا بردن رکورد جدید حرکت دو ضرب المپیک را به نام خود ثبت کند، اما در مهار این وزنه ناموفق بود. جوادی در حرکت سوم نیز در مهار این وزنه ناموفق بود تا در مجموع با 372 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار بگیرد. 

در این دسته کارلوس نازار از بلغارستان با مهار وزنه 180 کیلوگرم در یک ضرب، 224  کیلوگرم در دو ضرب که رکورد جدید حرکت دو ضرب المپیک بود و با مجموع 404 کیلوگرم که به مدال طلای دسته 89 کیلوگرم دست یافت. ییسون لوپز از کلمبیا با 180 کیلوگرم در یک ضرب، 210 کیلوگرم در دو ضرب و با مجموع 390 کیلوگرم به مدال نقره رسید و آنتونیو پیتزولاتو با 170 کیلوگرم در یک ضرب و 212 کیلوگرم در دو ضرب با مجموع 384 کیلوگرم به مدال برنز رسید. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار