دانش‌آموز دارنده مقام در مسابقه کتابخوانی دانایی‌وتوانایی:

کتابخوانی باعث جهان‌بینی بیشتر است

کرج (پانا) - دانش‌آموز مقام‌آور مسابقات «دانایی و توانایی» در بخش کتابخوانی گفت: انگیزه‌ام برای شرکت در مسابقه، بالا بردن اطلاعات علمی بود؛ زیرا با خواندن کتاب، جهان بینی ما بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۵۱۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کتابخوانی باعث جهان‌بینی بیشتر است

سارینا بانوزاده در گفت‌وگو با پانا عنوان‌کرد: «همیشه به کتاب خواندن علاقه داشتم و از سطربه‌سطر کتاب، لذت می‌بردم؛ زیرا کتاب خواندن باعث می‌شود جهان‌بینی ما تحت تاثیر قرار بگیرد.»

وی افزود: «خواندن کتاب به ما کمک می‌کند تا بهتر بنویسیم و بهتر صحبت کنیم. همانطور که بدن ما به ورزش نیاز دارد، مغز هم ورزش می‌خواهد و ورزش مغز، کتاب است.»

این دانش‌آموز ادامه داد: «انگیزه‌ام برای شرکت در این مسابقه، خواندن کتاب‌های بیشتر و بالا بردن اطلاعات و حمایت از نویسندگان کشورم بود.»

بانوزاده اضافه کرد: «رقابت در جشنواره اینطور بود که دانش‌آموزان در قالب تیم‌های چندنفره مشخص می‌شدند و کلیه چالش‌های کتابخوانی به‌صورت تیمی توسط دانش‌آموزان انجام می‌شد.»

وی گفت: «مسابقه کتابنوش علاوه بر مطالعه ماجراجویانه، بازی‌محور هم بود که این موضوع باعث شد به کتاب، علاقه بیشتری پیدا کنیم. رقابت در این مسابقه بسیار چالشی، علمی، دوستانه و هیجان‌انگیز بود که باعث شد ارتباطی دوستانه بین ما و کتاب ایجاد شود. کتابنوش دارای بار علمی بالایی بود و کنار دوستان و همه دانش‌آموزان، خاطره‌انگیزترین رقابت را داشتیم.»

خبرنگار : دانش‌آموز: مینوتا جامه‌بزرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار