دانش‌آموز دارنده رتبه اول کشوری مسابقه کتابنوش:

کتابنوش یک مسابقه علمی، هیجانی و چالشی بود

کرج (پانا) - دانش‌آموز رتبه اول مسابقه کشوری «کتابنوش» گفت: کتابنوش، مسابقه علمی، هیجانی و چالشی بود که رقابت بسیار شدیدی در بین شرکت‌کننده‌ها ایجاد کرد که خدا را شکر توانستم رتبه اول کشوری را به دست آورم.

کد مطلب: ۱۵۱۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کتابنوش یک مسابقه علمی، هیجانی و چالشی بود

عسل بهبودی‌پور در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «برگزاری مسابقه «کتابنوش» به این صورت بود که افراد شرکت‌کننده پس از خرید کتاب‌های داستان، آن‌ها را مطالعه می‌کردند و چالش‌ها را انجام می‌دادند. در این مسابقه علاوه بر کتاب خواندن، تولید محتوا و کارهای گروهی هم انجام‌ می‌شد.»

وی افزود: «با تلاش‌های بسیار و به‌خصوص علاقه شدیدی که مشوق اصلی شرکت من در این مسابقه بود، موفق شدم رتبه اول کشوری مسابقه کتابنوش را به دست ‌آورم. البته ما در این مسابقه، دانش‌آموزان برگزیده هر استان بودیم و قطعاً همه رتبه اول استانی را کسب کرده بودیم که به مرحله کشوری راه یافتیم؛ پس رقابت بسیار سختی در بین برگزیدگان کشوری بود.»

رتبه اول مسابقه کشوری کتابنوش گفت: «از نظر من کتاب خواندن، هدف نمی‌خواهد بلکه نیاز به کمی عشق دارد و همه انسان‌ها علاقه دارند به بارهای علمی‌شان بیفزایند و ما پس از خریداری کتاب علاوه بر اینکه خودمان لذت می‌بریم بلکه از نویسندگان کشور عزیزمان ایران هم حمایت می‌کنیم.»

بهبودی‌پور اضافه کرد: «این مسابقه در شهرکرد برگزار شد و مردم این شهر بسیار میهمان‌نواز بودند. علاوه بر ما دانش‌آموزان زیادی از شهرهای مختلف کشور آمده بودند و چالش‌های زیادی در این مسابقات که با حضور مسئولین مدرسه و خانواده‌ها بود، برگزار شد.»

وی در رابطه با کتاب خواندن خاطرنشان کرد: «از کودکی، علاقه شدیدی به مطالعه کتاب داشتم. خانواده‌ در مناسبت‌های کوچک برایم کتاب تهیه می‌کردند و همین باعث شد تا آن کتاب را تا پایان بخوانم و از آن لرت ببرم.»

این دانش‌آموز یادآور شد: «شرکت دراین مسابقه‌ها به درس‌هایمان آسیبی نمی‌زند و به راحتی می‌توانیم به جای یک‌ ساعت استفاده از تلفن همراه  و دیدن مطالب بی‌ارزش به مطالعه کتاب بپردازیم.»

وی گفت: «لازم است بگویم که با وجود تمام سختی‌ها  و درگیری‌های این مسابقه، امام رضا(ع) ما را طلبید و در پایان عازم مشهد مقدس شدیم.»

خبرنگار : دانش‌آموز: ساحل شکوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار