روانشناس کرجی:

زندگی بدون استاندارد ، زندگی پرخطر و بدون سلامتی است

کرج (پانا) - یک روانشناس البرزی عنوان کرد:چرا درتقویم ایرانی ۲۳ مِهر را به روز استاندارد اختصاص داده‌اند؟ اصلا استاندارد یعنی چه؟ هرچیزی که براساس قانون و نظم باشد یعنی استاندارد که با مُهر تایید برآن می‌توانیم با خیال راحت از آن استفاده کرده و سلامتی خود را تامین کنیم.

کد مطلب: ۱۵۰۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
زندگی بدون استاندارد ، زندگی پرخطر و بدون سلامتی است

مرتضی یعقوبی درگفت‌وگو با پانا بیان کرد: « اگر می‌خواهید با خیال راحت محصولی را استفاده کنید که جانتان را به خطر نیندازد، به دنیای اطراف و کالاهای ساخته شده نگاهی بیندازید و به دنبال مُهر استاندارد آن بگردید تا با خیال راحت سالیان سال  از آن استفاده کنید.» 

وی افزود: «مُهر استاندارد به قدری اهمیت دارد که همه شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای تایید کیفیت محصول خود به دنبال تایید این مُهر از سازمان جهانی هستند با یورهای مختلف تا از سوی مشتریان نیز تایید شوند و به سود آوری و درآمد بالا برسند تا برند آنها جهانی شود.»

یعقوبی اضافه کرد: «مُهر استاندارد فقط در کالاهای خوراکی با کیفیت وجود ندارد. اگر به دنیای اطرافمان نگاهی بیندازیم مواد بهداشتی، دارویی، شیمیایی، ماشین الات، وسایل نقلیه،  وسایل ارتباطی والکترونیکی و... که کیفیت آنها تایید شده‌اند نیز دارای این مهر هستند.»

وی در پایان گفت:«پیشنهاد می‌کنم بهتر است برای سلامت خود و خانواده از هر لحاظ ، رفاه عمومی  و دوری از زندگی پرخطر در هنگام خرید کالا حتما به مُهر استاندارد آن توجه کنید.»

دانش‌آموزخبرنگار : تسنیم عقاب نشین

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار