بیانیه دانش‌آموزخبرنگاران پانا استان البرزدر پی شهادت سیدحسن نصرالله

کرج (پانا) – درترور بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی علیه مردم لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله، دانش‌آموزان عضو خبرگزاری پانای استان البرزدر بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام ناجوان مردانه، بر راه این شهیدان تاکید کردند و گفتند ما دانش‌آموزان البرزی هم مانند دیگر دانش‌آموزان سراسر دنیا این ترور بی‌رحمانه را محکوم خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش‌آموزخبرنگاران پانا استان البرزدر پی شهادت سیدحسن نصرالله

بسم رب الشهدا و الصدیقین

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

﴿سوره توبه)

با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید، تا خدا آنان را به دست شما عذاب کرده و خوار و ذلیل گرداند و شما را برآنها پیروز نموده و دل‌های پردرد و غم مؤمنین را آرام سازد.

رژیم غاصب و جنایت‌پیشه صهیونیستی، که در آستانه سقوط قراردارد، پس از سال‌ها جنایت و ستم با پشتیبانی آمریکا و سکوت نهاد‌های بین‌المللی، باردیگر دست به جنایتی شنیع زد و رهبر شجاع مقاومت، سید بزرگوارحزب‌الله لبنان را به شهادت رساند. اما این رژیم غافل است که خون شهدا درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند و مبارزه حق علیه باطل با اراده‌ای استوارتر ادامه خواهد یافت.

ما دانش‌آموزخبرنگاران البرزی با قلبی سرشار از اندوه، شهادت مجاهد عالم آیت‌الله سیدحسن نصرالله (رحمت‌الله علیه)،

‌‎ دبیرکل بزرگ و مجاهد حزب‌الله لبنان را به تمام ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان را تسلیت عرض می‌کنیم.

شهید سیدحسن نصرالله با استقامت و بصیرت، افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و ثابت کرد که اراده ملّت‌ها برهر قدرتی پیروز می‌شود.

شهادت این شهید والامقام را محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و ملت لبنان و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و به فضل الهی به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود و بلاشک وعده‌الهی تحقق خواهد یافت.

ما دانش آموزان خبرنگاران پانا البرز با ابزار علم و عمل و تقوا و تبیین و مهمترین آن ها یعنی رسانه، میدان دار این نبرد خواهیم بود و به گوش عالمیان این را می‌رسانیم که با شهادت سرداران مقاومت این مکتب حسینی تضعیف نخواهد شد.

اعضای خبرگزاری پانا البرز آمادگی داریم تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در هرعرصه‌ای که ایشان فرمان دهند، از آرمان‌های حق و عدالت دفاع کنیم و یقین داریم که خون‌های پاک شهدا، به فتح قدس و پیروزی کامل جبهه مقاومت منجر خواهد شد.

قسم به وعده‌الله پیروزی با جبهه حق است؛ هیچ تلاطمی ما را از میدان جهاد حذف نکرده و نخواهد کرد که ما سوار برکشتی حسین بن علی (ع) هستیم و به اذن الله به زودی در قدس شریف و آزاده به رهبری امام امت نماز اقامه خواهیم کرد.

ما دانش‌آموزخبرنگاران البرزی، جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم کرده و در برابر ستمگران تا آخرین قطره خون، ایستادگی کرده و اجازه نخواهیم داد دست بیگانه و چنگال‌های اهریمنی دشمن، ذره‌ای براهداف و ارزش‌ها و آرمان‌های ما تأثیر بگذارد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ، وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار