رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری کرج:

دومین دوره از نمایشگاه صنعت منظر درکرج برگزار می‌شود

کرج(پانا)-رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری‌کرج گفت:دبیرخانه صنعت منظر ایران از سال ۹۶ اجرا شد سال گذشته به صورت رسمی از نمایشگاه صنعت منظر رونمایی شد و امسال هم سال دوم برگزاری نمایشگاه است.

کد مطلب: ۱۵۰۵۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره از نمایشگاه صنعت منظر درکرج برگزار می‌شود

علیرضا عاقلی درنشست خبری نمایشگاه صنعت ایران افزود: هرآنچه که به عنوان فناوری و تکنولوژی است در این نمایشگاه استفاده خواهد شد؛ایده و رویداد درکشور کم نیست اما باید ایده را عملیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: شعار نمایشگاه امسال کرج پایتخت صنعت منظر ایران است و برای توسعه فضای سبز و پایداری منابع آبی برنامه‌هایی درنمایشگاه وجود دارد.

عاقلی درادامه گفت:در دیدگاه‌های نوین حوزه منظرشهری راهکار‌های آبی و سبز است و هراتفاقی باید برمعماری سبز و پایدار منابع آبی توجه شود.

وی با اشاره به اینکه کرج باغ‌شهر بوده است بیان کرد:تفکرنمایشگاه بین المللی و کشوری است اما محدودیت فضا وجود دارد ؛ کرج زیرساخت‌هایی دارد که به عنوان باغ‌شهر معروف است و شرایط خاص اقلیمی شهرکرج موجب رویداد برگزاری نمایشگاه امسال در کرج است.

عاقلی تصریح کرد:حدود ۴۰الی ۴۵ غرفه درنمایشگاه حضور دارد بخاطر اینکه تنوع غرفه‌ها افزایش یابد مجبور شدیم از هر گروه کالا یک شرکت حضور داشته باشدشرکت هایی که در نمایشگاه حضور دارند شرکت‌های دغدغه مند درحوزه سیما و منظر شهری هستند.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری کرج در پایان بیان کرد:تمام پروژه‌ها درحوزه منظر باید چهارشرط اساسی درابعاد زیست محیطی ،اقتصادی ،عملی و زیبا شناسی است.

دانش‌آموزخبرنگار: امیررضا خروطی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار