مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ارتباط موثر اولیای دانش‌آموزان نیازهای ویژه با مدرسه، آموزش بهتر و پایدارتر را به دنبال دارد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک سال‌تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و اولیا گفت: ارتباط موثر اولیای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با مدرسه، آموزش بهتر و پایدارتر را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط موثر اولیای دانش‌آموزان نیازهای ویژه با مدرسه، آموزش بهتر و پایدارتر را به دنبال دارد

علی حجرگشت در آیین بازگشایی مدرسه استثنایی ایمان بیان کرد: هیچ کس دوران شیرین مدرسه و تلاش و کوشش این دوران را فراموش نمی‌کند و امیدوارم سال تحصیلی جدید، شروع مجدد شکوفایی شما دانش‌آموزان استان البرز باشد.

وی افزود: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، فعالیت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد که الحمدلله شاهد هستیم معلمان ما در مدارس با اشتیاق فراوان این مهم را انجام می‌دهند و وظیفه می‌دانم که از زحمات آنان تشکر کنم.

حجرگشت ادامه داد: اولیا با ارتباط موثر و درست با مدیر، معلمان، مدرسه و ادامه دادن مسیر آموزش در خانه می‌توانند به ما کمک کنند تا شاهد آموزش بهتر و پایدارتری برای دانش‌آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: موظف هستیم به همه دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، خدمات حداکثری را ارائه دهیم تا شاهد رشد و تربیت تمام‌ساحتی این دانش‌آموزان باشیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار