مدیرکل آموزش‌وپرورش‌البرز:

امنیتی که امروز داریم را مدیون خون شهدا هستیم

کرج(پانا) - امنیتی که امروز داریم را مدیون خون شهدا هستیم و همه ما مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان باید پاسدار این خون‌های مقدس باشیم.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امنیتی که  امروز داریم را مدیون خون شهدا هستیم

زنگ ملی مهر ایثار و مقاومت با حضور علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، دانشی کهن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و تعدادی از جانبازان سرافراز میهن اسلامی برگزار شد.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز در آئین نواختن زنگ ایثار که در دبیرستان شاهد عصمت ناحیه ۳کرج برگزار شد،گفت:آغاز سال تحصیلی جدید را خدمت شما دانش‌آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و یاد و خاطره‌ی همه شهدای گرانقدر را که این ایام به نام آنها مزین است‌وهمچنین حضور ارزشمند خانواده شهدا،ایثارگران و جانبازانی که در این مراسم‌ شرف حضور دارند را گرامی می‌داریم.

وی افزود:انسان امروز در غوغای فضای رسانه‌ای،مجازی و تبادل اطلاعات می‌باشد و این اجازه فکر کردن به یک سری از واقعیت‌ها را به انسان نمی‌دهد و امکان دارد برای شما طرحی را رسم کنند که از واقعیت‌ها فاصله بگیرید.

حجرگشت اظهار کرد:امنیتی که امروز داریم را مدیون خون شهدا هستیم و همه ما مسئولین، فرهنگیان و دانش‌آموزان باید پاسدار این خون‌های مقدس باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز گفت:بسیاری از کتاب‌هایی که در مورد دفاع مقدس و سرگذشت رزمندگان هستند،جریان دفاع مقدس را بیان می‌کنند و در این دورانی که غوغای رسانه‌ای وجود دارد خواندن این نوع کتاب ها بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد:در کشور ۲۳۰هزار شهید داریم که ۲۵هزار شهید برای دوران دفاع مقدس هستند و حدود ۲۵هزار شهید برای‌صحنه‌های همچون قیام ۱۵خرداد،شهید مدافع حرم و... هستند.

دانش‌آموزخبرنگار:ملیکا بهروزی 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار