مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان البرز خبر داد:

آغاز بهار دانش برای بیش از ۴۰ هزار کلاس اولی در استان البرز

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان البرز گفت: امروز مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور ۴۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سراسر استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بهار دانش برای بیش از ۴۰ هزار کلاس اولی در استان البرز

علی حجرگشت در آیین جشن شکوفه‌ها ضمن تبریک میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: امروز مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان کلاس اولی در سراسر استان برگزار شد که یک روز به‌یادماندنی و مبارک برای دانش‌آموزان سال اول ابتدایی خواهد بود.

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان البرز عنوان کرد: امسال در استان قریب به ۱۰۶۰ کلاس درس اول ابتدایی با حضور بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی داریم که همگی آن‌ها ثبت‌نام، ساماندهی و کلاس‌بندی شده‌اند که امروز کتب درسی تحویل آنان داده می‌شود.

حجرگشت، تعامل اولیا و مدرسه را بسیار مهم دانست و گفت: پایه اول ابتدایی بسیار مهم است؛ زیرا روز و سال اولی است که دانش‌آموزان در کلاس حضور پیدا می‌کنند و تعامل و درک متقابل اولیا با عوامل مدرسه، امری بسیار مهم در روند تحصیلی است که موجب رسیدن به هدف می‌شود.

وی با بیان وضعیت نیروی انسانی در استان افزود: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده‌شده امسال در خدمت معلمان شاغل، بازنشسته و استخدامی هستیم و مشکل کمبود معلم را به‌ویژه در مقطع ابتدایی نخواهیم داشت و معلمان از روز اول مدارس در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

حجرگشت تصریح کرد: تمام اقدامات مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی انجام شده و ان‌شاءالله به یمن این ایام مبارک، دانش‌آموزان در مدارس حاضر خواهند شد و سال تحصیلی خوب، آرام و بدون مشکلی را شروع خواهند کرد.

دانش‌آموزخبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار