امیررضا خروطی*

ضامن آهو؛ ضامن ما هم می‌شوی؟

کرج (پانا) - امام رضا(ع) در سال‌های واپسین عمرش به دستور مامون از مدینه به مَرْو در خراسان فراخوانده و ولیعهد مامون شد. مورخان و عالمان شیعه، ولایتعهدی امام رضا(ع) را مهمترین رویداد سیاسی زندگی ایشان می‌دانند و می‌گویند امام به اجبار مامون به این کا،رتَن داده است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ضامن آهو؛ ضامن ما هم می‌شوی؟

ایرانیان، ارادت ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارند و حتی کسانی هم که بضاعت مالی خوبی ندارند با هزاران مشکل و هر طوری که شده به زیارت شاه خراسان می‌روند و هر کس با هر مشکل و گرفتاری که دارد به امید استجابت دعا و شفای بیمارش به زیارت آقا علی ابن موسی الرضا می‌رود و ضامن آهو هم هیچ زائری را دست خالی برنمی‌گرداند.

سخنی با عاشقان و دلدادگان علی ابن موسی الرضا(ع)

امام رضا(ع) به کریم بودن، ضامن آهو، رئوف و شفادهنده هر بیماری، معروف هستند. زائران، عاشقان و دلدادگان علی ابن موسی الرضا(ع) که در مقام ائمه اطهار(ع) بودند، ضامن آهو شدند و به رئوف بودن و کریم بودن معروف هستند. چه خوب است اگر عاشقان و زائران امام رضا(ع) راه آن امام همام را ادامه دهند و در راه خیر، دست نیازمندی را بگیرند.

عاشقان امام رضا(ع) چه خوب می‌شود اگر به احترام علی ابن موسی الرضا(ع) اگر شکایتی کرده‌اید یا کسی را به زندان انداخته‌اید، همچون امام رضا(ع) که ضامن آهو شدند، ببخشید و زندانیان را به آغوش خانواده‌شان برگردانید تا راه علی ابن موسی الرضا(ع) را در رئوف بودن و کریم بودن ادامه دهید.

دانش‌آموزخبرنگار*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار