مسئول برگزاری امتحانات شهریور هنرستان علامی امینی ناحیه ۴ کرج:

شهریور، فرصتی دوباره برای قبولی دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - مسئول برگزاری امتحانات شهریور هنرستان علامه امینی ناحیه 4 کرج گفت شهریورماه، یک فرصت دوباره برای دانش‌آموزانی است که بنا به دلایلی نتوانستند واحدهای درسی خود را با نمرات مناسب بگذرانند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شهریور، فرصتی دوباره برای قبولی دانش‌آموزان است

مهناز کرمی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «دانش‌آموزان تجدیدی، فرصت دارند که درس‌ها را مجدد در تعطیلات تابستان مرور کنند تا بتوانند در فرصت دوماهه، درس‌های مرورشده را مجدد آزمون دهند و به نمرات قابل قبول برسند.»

وی افزود: «قبولی این دانش‌آموزان به عنوان قبولی شهریور در کارنامه ثبت می‌شود. ریزنمراتی به آن‌ها داده می شود و خلاصه وضعیتی است که در سال آخر به دانش‌آموزان داده می‌شود و جایگزین نمرات مردودی آن‌ها محاسبه می‌شود.»

کرمی اظهار کرد: «توصیه‌ای که برای دانش‌آموزان دارم این است که مهمترین کار شما در دوران تحصیل فقط درس خواندن است. پس بهتر اینکه در طول سال تحصیلی با تلاش و کوشش فراوان، درس‌های خود را بخوانید تا بتوانید در امتحانات خرداد، یک سال تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذارید مگر در موارد استثنا که ممکن است برای دانش‌آموزی مشکلی پیش بیاید که نتواند برخی از درس‌های خود را با نمره قبولی سپری کند.»

وی افزود: «به همین دلیل تابستان، فرصتی را برای جبران این دانش‌آموزان مهیا کرده که همان درس را دوباره امتحان بدهند و نمره قبولی بگیرند.»

مسئول برگزاری امتحانات شهریور هنرستان علامه امینی ناحیه 4 کرج گفت: «دانش‌آموزان برای انتخاب رشته‌های بهتر، نیازمند نمرات بالا هستند. بنابراین هر چقدر این نمرات بهتر باشند، رشته بهتری را می‌توانند انتخاب و مسیر آینده شغلی خود را تضمین کنند.»

دانش‌آموزخبرنگار: مینوتا جامه‌بزرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار