مدیر پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس خبر داد:

راه‌اندازی کارتابل شهرسازی در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس

کرج (پانا) - مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: کارتابل حوزه شهرسازی در سامانه ۱۳۷ در خصوص شکایات تخصصی ساخت‌وساز راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کارتابل شهرسازی در سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس

عبدالرضا معظمی‌گودرزی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات شهروندان در حوزه تخصصی ساخت‌وساز به دستور شهردار فردیس، کارتابل حوزه شهرسازی در سامانه ۱۳۷ راه‌اندازی شد که طی چند روز گذشته ۴ مورد شکایت در این حوزه ثبت شده که در حال پیگیری است.»

وی ضمن تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در تیرماه بیان کرد: «در طول یک ماه گذشته ۱۵۳۰ تماس از سوی شهروندان دریافت شده که ۸۸۷ مورد آن به عنوان درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده و به بیش از نیمی از این درخواست‌ها رسیدگی شده است.»

مدیر پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس اضافه کرد: «بیشترین پیام‌ها در ماه گذشته مربوط به حوزه مدیریت منطقه یک شهرداری با ۴۳۰ پیام بوده که ۶۰ درصد از آن‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و ۳۴۴ پیام مربوط به منطقه ۲ بوده که ۵۳ درصد رسیدگی شده است. مدیریت پسماند هم با دریافت ۱۰۱ پیام شهروندی، ۷۰ درصد این پیام‌ها را پاسخگو بوده و بهترین عملکرد پاسخگویی را در حوزه مدیریتی داشته است.»

معظمی‌گودرزی با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری، بیشترین پیام‌ها را در بین حوزه‌های خدماتی دارد، گفت: «در بین واحدهای مختلف شهرداری، خدمات شهری منطقه ۲ با دریافت ۱۲۰ پیام و ۷۸ درصد پاسخگویی بهترین عملکرد را در بین واحدها به خود اختصاص داده است. خدمات شهری منطقه یک نیز ۱۵۷ پیام و ۵۳ درصد پاسخگویی را درکارنامه تیرماه خود ثبت کرده است.»

دانش‌آموزخبرنگار: ابوالفضل جانی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار