طی بارندگی‌های اخیر؛

رکورد تماس‌های شهروندی در سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد

تهران (پانا) - در پی بارش‌های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
رکورد تماس‌های شهروندی در سامانه 137 پلاس شکسته شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ همزمان با شروع بارندگی‌های گسترده در سطح شهر تهران، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) ضمن آمادگی کامل و به صورت ۲۴ ساعته به مشکلات و معضلات شهروندان و مشارکت آنها در اعلام نقاط خطرساز و رفع آب ‌گرفتگی‌ها پاسخ داد.
رضا ناصری سرای رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گفت: طی روزهای پنج‌شنبه ۶ مراداد ماه تا روز دوشنبه ۱۰ مرداد بیش از ۵۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷پلاس برقرار شد که این آمار، بالاترین میزان تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در سال‌های اخیر است.
ناصری سرای با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس‌ مربوط به روز شنبه ۸ مرداد ماه با دریافت بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۰۰ تماس شهروندی بوده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد تماس‌های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است.
وی مهم‌ترین پیام‌های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی را مربوط به لایروبی جوی ( در مناطق ۴، ۱۸ و۱۴)، نظافت معابر و کوچه‌ها (در مناطق ۴،۱۲ و ۵)، آب گرفتگی جوی و ورود آب به ساختمان (در مناطق ۴،۳ و۶)، جمع آوری زباله و ضایعات (در مناطق ۴، ۵ و۱۵)، رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط (در مناطق ۴، ۱۵ و۱) و آب گرفتگی سطح معابر (در مناطق ۴، ۱۱، ۱۲، ۱، ۳ و ۵) اعلام کرد و افزود: با توجه به آماده باش اکیپ‌های اجرایی نواحی و نیروهای ستادی سامانه، تماس‌های دریافتی از سوی کارشناسان سامانه ۱۳۷پلاس در کمترین زمان به مسئولان اجرایی انعکاس داده شد تا نسبت به رفع مشکلات و معضلات اقدام کنند.
ناصری سرای با اشاره به حجم بالای تماس‌ها و طولانی بودن صف‌ انتظار شهروندان جهت برقراری ارتباط با کارشناسان پاسخگو، زمان انتظار شهروندان برای ثبت درخواست کمتر از ده دقیقه عنوان کرد.
وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) که در روزهای بارانی و فشار کاری بالا پاسخگوی درخواست‌های شهروندان بودند، بر تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار