مدیر آموزش و پرورش اشتهارد:

رسالت معلم، برقراری عدالت آموزشی در بین شاگردان است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد از استخدام نومعلمان در این شهرستان خبر داد و گفت با جذب نومعلمان در سال جدید، دیگر مشکل کمبود نیروی انسانی نخواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رسالت معلم، برقراری عدالت آموزشی در بین شاگردان است

سیدحسن شفیعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد درخصوص جذب نومعلمان در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «امسال با استخدام معلمان جدید، مشکل کمبود معلم شهرستان اشتهارد حل خواهد شد. جذب نومعلمان با آزمون علمی و صلاحیت‌های حرفه‌ای صورت می‌گیرد و این نومعلمان با شروع به کار در آموزش و پرورش، دوره‌های توانمندسازی و ضمن خدمت را می‌گذرانند.»

وی در رابطه با ضرورت‌های معلمی افزود: «نومعلمان باید با عشق وارد آموزش و پرورش شوند و هنر ارتباط با نسل جدید را مسلط باشند. معلم باید پویا و اهل مطالعه باشد و به دنبال به‌روز کردن اطلاعات علمی خود باشد و در نهایت، نگاهی یکسان و مساوی بین دانش‌آموزان داشته باشد؛ چرا که رسالت معلم، برقراری عدالت آموزشی و پرورشی در بین شاگردان است.»

شفیعی با آرزوی موفقیت برای نومعلمان و با اشاره به تعطیلات تابستانی، دانش‌آموزان را به ثبت‌نام در پایگاه‌های اوقات فراغت در ایام تابستان تشویق کرد تا بیشترین بهره را از اوقات فراغت خود ببرند.»

دانش‌آموزخبرنگار: سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار