دانش‌آموز مداح اهل بیت:

هیچ‌گاه از کِشتی اهل بیت(ع) پیاده نشوید

کرج (پانا) - دانش‌آموز مداح اهل بیت(ع) گفت موفقیت‌ها و رتبه‌های خود را عنایت خداوند و لطف اهل بیت(ع) می‌دانم و توصیه می‌کنم هیچ‌گاه از کِشتی اهل بیت(ع) پیاده نشوید.

کد مطلب: ۱۴۸۵۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هیچ‌گاه از کِشتی اهل بیت(ع) پیاده نشوید

هدی محمودی، دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان شهید تیمسار فلاحی ناحیه یک کرج در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «چند سالی است که در رشته‌ دعاخوانی فعالیت دارم اما‌ رشته‌ مداحی را از سنین کودکی آغاز کرده‌ام. زیرا مادربزرگ بنده در این عرصه فعالیت داشتند و بنده هم علاقه‌مند شدم در این زمینه فعالیت کنم.»

وی افزود: «سال‌های بسیاری است که در کلاس‌های صداسازی و مداحی اهل بیت(ع) شرکت می‌کنم و اکنون نیز شروع به حفظ قرآن کریم کرده‌ام. همچنین افتخاراتی شامل رتبه‌ اول در رشته‌ دعاخوانی مسابقات قرآن، عترت و نماز، علوم پایه در مسابقات پایا و لوح تقدیری از مجموعه عترت انصار را کسب کرده‌ام.»

محمودی اضافه کرد: «بهترین موقعیتی که نصیب بنده شد، مداحی در بارگاه حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بود و تمام موفقیت‌هایم را از لطف پروردگار و اهل بیت(ع) می‌دانم.»

دانش‌آموز مداح اهل بیت(ع) گفت: «دعاخوانی سبب آرامش می‌شود. زمانی که فردی می‌بیند با لحن و صحبت شما مردم از غم اهل بیت(ع) به گریه می‌افتند و حال خوبی به آن‌ها داده می‌شود، روی شما هم تاثیر می‌گذارد.»

محمودی در مورد فواید دعا اظهار کرد: «قطعا دعا کردن، راهگشای هر فردی است و زندگی شما را پربرکت می‌کند. زمانی که خداوند آن چیزی که می‌خواهید را به شما نمی‌دهد، قطعا خیری در آن است که صلاح و مصلحت فرد در آن نیست. بنابراین باید راضی به رضای خداوند بود؛ چون او است که خیر دنیا و آخرت بندگانش را بهتر می‌خواهد.»

دانش‌آموز فعال در زمینه مداحی و دعاخوانی خاطرنشان کرد: «به دانش‌آموزان سرزمینم توصیه می‌کنم که اگر علاقه دارند حتما وارد راه اهل بیت(ع) شوند چه از راه ادعیه‌خوانی و چه از راه مدح؛ زیرا وارد شدن به این عرصه‌ها برکات زیادی در زندگی، درس و جاهای دیگر برای شما به همراه دارد.»

وی افزود: «همچنین این عرصه در روز قیامت هم دست ما را می‌گیرد. خیمه اهل بیت(ع) برای همه‌ ما است، عاشق امام حسین(ع) باشید و از کِشتی ایشان پیاده نشوید؛ زیرا ظهور نزدیک است.»

دانش‌آموزخبرنگار: آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار