کارشناس‌مسئول امور حقوقی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج:

همکاری آموزش و پرورش و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نقش مهم و راهبردی دارد

کرج (پانا) - کارشناس‌مسئول امور حقوقی و املاک قضایی آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت همکاری آموزش و پرورش و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، نقش مهم و راهبردی دارد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری آموزش و پرورش و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نقش مهم و راهبردی دارد

علی بهمئی‌نژاد به مناسبت هفته قوه قضاییه در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «آموزش‌وپرورش به علت گستردگی و فراگیری ارتباط با اشخاص و نهاد‌های مختلف اعم از خانواده‌ها، دانش‌آموزان، معلمان و همچنین گستردگی املاک و مدارس آموزش‌وپرورش و به تبع آن دارای فرصت‌ها، چالش‌ها و مشکلات فراوان نیز است و به همین علت در مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف برای آموزش‌وپرورش پیش می‌آید، قوه قضاییه همواره با نگاه مثبت، همراه آموزش‌وپرورش بوده است.»

وی در تشریح ارتباطات آموزش‌وپرورش و قوه قضاییه ادامه داد: «گاهی آموزش‌وپرورش در رابطه با دانش‌آموزان با مشکلاتی مواجه می‌شود که بسیاری از آن‌ها ناشی از مشکلات و ناهنجاری اجتماعی هستند. به‌طور مثال؛ دانش‌آموزانی که والدین آن‌ها به علت پدیده شوم طلاق از هم جدا می‌شوند و غالب آن‌ها زیر سن شرعی و قانونی هستند معمولا در برخی امور مربوطه مانند درسی یا... دچار مشکل می‌شوند که قوه قضاییه در این امور، همراهی بسیاری خوبی با آموزش‌وپرورش دارد.»

بهمئی‌نژاد افزود: «همکاری آموزش‌وپرورش و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، نقش مهم و راهبردی دارد. آشنایی خانواده‌ها با قوانین و مقررات جهت پیشگیری از مشکلات، یکی از مهمترین کارکردهای مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه است.»

کارشناس‌مسئول امور حقوقی و املاک و قضایی آموزش‌وپرورش ناحیه 3 کرج گفت: «قوه قضاییه به منظور سلامت خانواده‌ها و صیانت از نهاد خانواده و تحکیم آن با برگزاری جلسات مشاوره در اماکن عمومی از جمله مدارس به این مهم دست می‌یابد.»

دانش‌آموز خبرنگار: غزل کشاورز نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار