نویسنده البرزی:

هدف انجمن ادبی آموزش و تربیت نویسندگان خلاق است

کرج (پانا) - مدرس ادبیات و نویسنده کتاب‌های داستانی و رمان شهرستان نظرآباد گفت هدف انجمن ادبی، آموزش و تربیت نویسندگان خلاق است که باعث می‌شود افراد دارای مهارت در زمینه نویسندگی، بیشتر دیده شوند.

کد مطلب: ۱۴۸۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف انجمن ادبی آموزش و تربیت نویسندگان خلاق است

نسرین میرزایی در خصوص فعالیت‌های ادبی خود و انجمن ادبی شهر نظرآباد در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «بنده از عشاق ادبیات هستم و ۱۷ سال است که در حوزه ادبیات فعالیت می‌کنم. نخست در کرمانشاه در انجمن ادبی فعالیت می‌کردم و سپس در تهران و در حال حاضر هم در شهرستان نظرآباد به فعالیت خود ادامه می‌دهم. در کرمانشاه در انجمن ادبی 3 کتاب از بنده منتشر شده و هم‌اکنون ۲ کتاب، یکی رمان و دیگری به زبان کردی در دست چاپ است.»

وی افزود: «به عنوان مربی و سفیر «با من بخوان» در مدارس، دوره‌های بلندخوانی داستان‌های شاهنامه و... را یک روز در هفته برگزار می‌کردم و سپس در تئاتر شهر به تدریس پرداختم و اکنون در شهرستان نظرآباد در تلاش برای تاسیس انجمن ادبی هستم.»

میرزایی در مورد تاسیس انجمن ادبی گفت: «انجمن ادبیات بعد از ۶ ماه فعالیت آزمایشی به‌طور رسمی ثبت می‌شود و عنوان انجمن ادبی شهر را به خود می‌گیرد.»

این نویسنده خاطرنشان کرد: «بنده با کمک دوستان دیگر در حال طی کردن مراحل ثبت این انجمن هستیم و پله‌پله جلو می‌رویم. هدف انجمن ادبی، آموزش و تربیت نویسندگان خلاق است که باعث می‌شود افرادی که در زمینه نویسندگی مهارت دارند، بیشتر دیده شوند و کارهای آنان بعد از چند سال به چاپ برسد.»

میرزایی یادآور شد: «با کمک مردم و رئیس اداره ارشاد شهرستان نظرآباد و حتی شهرستان‌های اطراف در حال تاسیس و رسمی کردن انجمن‌های ادبی هستیم که اگر خدا بخواهد به زودی محقق می‌شود.»

دانش‌آموز خبرنگار: محمدامین نامی‌فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار