هنرآموز هنرستان علامه امینی ناحیه ۳ کرج:

دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی درست در امتحانات موفق می‌شوند

کرج (پانا) - هنرآموز هنرستان علامه امینی ناحیه ۳ کرج گفت دانش‌آموزان در شب‌های امتحان با مرور درس‌ها و برنامه‌ریزی درست می‌توانند در امتحانات پایان سال موفق شوند.

کد مطلب: ۱۴۸۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی درست در امتحانات موفق می‌شوند

مهناز کرمی در گفت‌وگو با پانا درخصوص استرس دانش‌آموزان در فصل امتحانات عنوان کرد: «دانش‌آموزان با توکل بر خدا و با برنامه‌ریزی درست می‌توانند، موفق شوند. چون درس‌ها را در طول سال باید خوانده باشند و طوری برنامه‌ریزی کنند که در شب‌های امتحان فقط مروری بر درس‌ها داشته باشند.»

وی افزود: «دانش‌آموزان، استرس به خود راه ندهند، تغذیه مناسب و مواد مغذی داشته باشند که در امتحان دچار افت فشار خون نشوند و چند دقیقه زودتر از شروع امتحان در حوزه‌های امتحانی حاضر شوند تا استرس کمتر شده یا از بین برود.»

کرمی گفت: «دانش‌آموزانی که امتحانات نهایی دارند، پاسخ‌برگ‌هایشان معمولا چند صفحه است. به همین دلیل برای امتحان باید حواسشان جمع باشد که پاسخ‌برگ‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود مربوط به خودشان باشد و پاسخ هر سوال را دقیقا در پاسخ‌برگ و مقابل همان عدد بنویسند.»

این هنرآموز اظهار کرد: «دانش‌آموزان در روزهای قبل از امتحان، استفاده از گوشی‌ها را محدود کرده و کمتر در فضای مجازی باشند. چون خبرهای فضای مجازی بیشتر باعث ایجاد استرس می‌شود یا محتوا‌هایی می‌بینند که به درد این ایام نمی‌خورد و برای مرور درس‌ها وقت لازم را از دست می‌دهند.»

دانش‌آموز خبرنگار: مینوتا جامه‌بزرگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار