عضو شورای اسلامی شهر کرج:

کوتاهی در زیرساخت‌های معابر باعث تضییع حق شهروندان می‌شود

کرج (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضییع حق شهروندان شده و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کوتاهی در زیرساخت‌های معابر باعث تضییع حق شهروندان می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر کرج؛ علیرضا رحیمی‌محمودآبادی به همراه آرش یگانه (شهردار منطقه 7) و جمعی از معاونین و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، متاسفانه همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت مهیا کردن زیرساخت‌های معابر صورت نمی‌گیرد که این کوتاهی باعث تضییع حق شهروندان و اتهام به سوی مدیریت شهری می‌شود.

رحیمی‌محمودآبادی اضافه کرد: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود جهت رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و همچنین تکریم ارباب رجوع، نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکند کند.

وی در این بازدید به عدم وجود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و همچنین تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل 4 و همچنین زیرسازی و جدولگذاری معابر ذکر شده با توجه به درخواست شهروندان، احصا شد و در دستور کار منطقه 7 شهرداری کرج قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار